מוקד מידרג: 1-700-707-233

לידים לעסקים


אם אתם בעלי מקצוע סביר להניח שאתם זקוקים ללידים לעסק, אבל האמת היא שלידים זה לא מספיק. לכן במידרג מקבלים לידים לעסק בחינם ומשלמים רק על לקוחות איתם סגרתם עבודה. אז מה הם לידים לעסקים, איך מקבלים אותם דרך מידרג, ולמה אנחנו לא גובים תשלום על לידים בלבד? יאללה בואו נתחיל. 


רוצים לקבל טלפונים מלקוחות איכותיים? דברו איתנו


לידים לעסקים - מה זה בעצם?

ליד הוא כינוי ללקוח שהשאיר פרטים ומעוניין שתחזרו אליו, ויכול להתייחס גם ללקוחות שפונים אליכם ומתעניינים בשירות שלכם. את הליד אפשר לחלק על סקאלה שבין לקוחות קרים, שבסך הכל מבררים על השירות שלכם, לבין לקוחות חמים, שמעוניינים לסגור עסקה. 

הלידים שמגיעים דרך מידרג הם כמעט תמיד לידים חמים - לקוחות שמעוניינים לקחת אתכם לעבודה כאן ועכשיו. למה הם מוכנים לסגור עסקה? כי הם קראו את חוות הדעת עליכם במידרג, והם יודעים שאפשר לסמוך עליכם. 

 

עסקים מספרים על ההצלחה שלהם במידרג


לידים לעסקים במידרג

אז איך עובד המודל העסקי של מידרג? פשוט מאוד:

✔️ אין תשלום על פרסום

✔️ אין תשלום על לידים לעסקים

כמו שאמרנו, הלידים לעסקים במידרג הם איכותיים, אבל אנחנו לא מוכנים לקחת מכם כסף על לידים בלבד, ולכן כל הלידים לעסקים במידרג הם בחינם

על מה משלמים במידרג?

במידרג משלמים רק על תוצאות, אם לא הבאנו לכם ערך אין סיבה שתשלמו לנו - גם אתם לא תקחו כסף מלקוחות על עבודה שלא ביצעתם. אז מתי משלמים? אם הליד הבשיל לידי עסקה, תשלמו עמלה על העסקה לאחר שהלקוח שילם לכם. העמלה אף פעם לא תהיה גבוהה מ-10%, אפשר לקרוא על זה בDNA של מידרג. 

 

עוד על המודל העסקי של מידרג


קניית לידים לעסקים - למה זה פחות משתלם

לקניית חבילת לידים לעסק יש מספר חסרונות:

❌ הלידים לא תמיד בשלים לסגירת עסקה

❌ החברה שמוכרת את הלידים מפנה אותם למספר עסקים 

❌ הלידים עולים לכם כסף גם במקרה שהיו לא רלוונטיים

❌ אתם מבזבזים זמן רב מהיום על שיחות לא רלוונטיות 

המודל של מידרג מכיר בכך שהזמן שלכם ושל הלקוחות יקר, ולכן אנחנו מפנים לקוחות איכותיים לבעלי מקצוע איכותיים. 

 

עסקים מספרים מה מידרג עשתה לעסק שלהם


איך לידים לעסקים עובדים במידרג

במידרג הלקוחות שלנו בוחנים את העסקים לפי הדירוג שלהם ברשימת התוצאות, ובוחרים למי להתקשר ועם איזה עסק לסגור. עצם ההופעה באתר לא עולה כסף, אנחנו גובים רק על תוצאות, ולכן רק עסק שסגר עסקה עם לקוח צריך לשלם.

נשמע טוב? חכו, זה עוד משתפר:התשלום הוא רק אחרי שקיבלת את הכסף מהלקוח.

כן. במידרג הלידים לעסק הם חמים, והעסקים משלמים רק אחרי שהם קיבלו את הכסף מהלקוח. קוראים לזה תזרים כספי חיובי. קודם מקבלים כסף ואחר מוציאים אותו על השיווק. לא להיפך. מעורכי דין ועד טכנאי גז, מטכנאי מקררים ועד יועצי משכנתא - כולם יכולים לקבל לידים ממידרג.

 

סיפור ההצלחה של דוד במידרג


למי מתאימים הלידים של מידרג

אנחנו לא עובדים עם כל אחד, המודל העסקי מצוין והלקוחות איכותיים, ולכן חשוב לנו לשמור על עסקים ברמה גבוהה באתר. 

כל עסק שרוצה להופיע באתר מידרג חייב לעבור בדיקה ראשונית. הוא מעביר לנו רצף חשבוניות אחרונות, והלקוחות שלו נותנים לו ציון בחמישה פרמטרים: איכות השירות, יחס, עמידה בזמנים, מחיר, ודירוג כללי. אם הציון שלו גבוה מ-9 הוא מתקבל למידרג. רוב העסקים עוברים את הבדיקה בציון מעולה. אבל עסקים שרוצים להצליח במידרג ולהמשיך לקבל לידים איכותיים לעסק צריכים להוכיח רמת שירות גבוהה מהרגע הראשון. 

עסקים במידרג גאים בדירוג שלהם

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.