מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך עובדים עם מידרג


יש לכם עסק נהדר, באמת. אתם מציעים ללקוחות שלכם מעל ומעבר ועושים הכל כדי שהם יצאו מאושרים. אבל לשווק את עצמכם זה לא עסק פשוט, אנחנו יודעים. כשפותחים עסק לא תמיד לוקחים את זה בחשבון. פה מידרג נכנסת לתמונה, עם מודל ייחודי של "לא סגרת - לא שילמת" או במילים אחרות מודל תשלום על הצלחות בלבד. איך זה בדיוק עובד, איך זה נראה בפועל ואיך מצטרפים למידרג? כל הפרטים ממש כאן. אם אתם רוצים להצטרף למידרג כבר עכשיו - כאן נרשמים.

 

 


איך מידרג עובדת

אתר מידרג מחבר בין לקוחות לבעלי מקצוע. אז איך אנחנו עושים את זה בעצם? לסיפור הזה יש שני צדדים:

 

צד הלקוחות 

כשלקוחות מחפשים בעלי מקצוע בתחום מסוים תופיע להם רשימה מדורגת. זה נראה ככה: 

רשימת עסקים מדורגת

 

הלקוחות יכולים להכנס לכרטיס של בעלי המקצוע, לקרוא מה לקוחות קודמים כתבו עליהם, ולהחליט עם מי הם רוצים לעבוד. לאחר העבודה, מוקד מידרג ייצור איתם קשר, והם ידרגו את העבודה. 

 

ככה נראית חוות דעת של לקוח מרוצה:

חוות דעת של לקוחה על רופא שיניים
 

מצד העסקים 

כשלקוחות פוטנציאלים לוקחים את הפרטים שלכם ממידרג, תקבלו על זה התראה באפליקציה. ככה זה נראה (פרטים מזהים טושטשו מסיבות מובנות)

רשימת לקוחות באפליקציה לעסקים

תוכלו לעדכן אם סגרתם עסקה עם הלקוח, ומה היה סכום העסקה. אם לא סגרתם, תוכלו לכתוב מה היתה הסיבה לכך שלא נסגרה עסקה: אם אתם לא מבצעים את השירות שהלקוח רצה, או שהמחיר לא התאים לכם וכדו'. אחרי שהעסקה נסגרה, בוצעה והסתיימה - הלקוח ייתן דירוג שיופיע בכרטיס שלכם, והציון הכללי שלכם יעודכן בהתאם. 

 

קצת על שיטת הדירוג

כשלקוחות מדרגים אתכם הם נותנים חמישה ציונים בסולם של 0 עד 10. הם ידרגו את הוגנות המחיר, איכות העבודה, היחס ללקוח והעמידה בזמנים, ובנוסף יתנו ציון כללי. הדירוג שלכם, שמשפיע על המיקום שלכם ברשימה, הוא ממוצע של 100 הדירוגים האחרונים שקיבלתם. גם כשתגיעו ל-238 חוות דעת, הדירוג יהיה רק על המ-100 האחרונות. 

שיטת הדירוג של מידרג

תהליך ההצטרפות למידרג

הציון של העסקים שמופיעים במידרג מושפע מחוות הדעת של הלקוחות הקודמים שלהם, ולכן על מנת להצטרף למידרג תצטרכו להעביר לנו פרטים ליצירת קשר עם לקוחות קיימים שלכם. אנחנו מבקשים רצף של חשבוניות כדי שנוכל לוודא שהם אכן לקוחות אמיתיים ושלא מסתירים מאיתנו אף לקוח. מוקד הדירוג יצרו קשר עם הלקוחות, יקבלו חוות דעת, ואם הדירוג הכללי שלכם יהיה גבוה מ-9, תעלו לאתר. 


המודל העסקי של מידרג

התשלום למידרג הוא אך ורק על עסקאות שסגרתם! אין תשלום על טלפונים או על הופעה באתר. העמלה נעה בין 5-10% מגובה העסקה, והיא אחידה לכל העסקים באותו ענף. 

הנה מה שאיתי, יועץ משכנתאות מדורג במידרג, חושב על המודל


למי מידרג מתאימה

לאחר עבודה עם אלפי עסקים, בדקנו מה מאפיין את בעלי המקצוע המצליחים ביותר במידרג, ואלה התכונות המשותפות לכולם:

אמינות - מילה שלהם היא מילה, והם לא מעגלים פינות או מספרים סיפורים. 

שירותיות - באמת אכפת להם מהלקוחות וחשוב להם שהלקוחות יהיו מרוצים. 

איכות - הם אנשי מקצוע טובים שיודעים לעמוד בסטנדרטים גבוהים.

יכולת למידה - לקבל חוות דעת טובות זה נחמד, אבל בעלי מקצוע מצליחים במידרג יודעים גם לקבל ביקורת וללמוד ממנה איך להשתפר הלאה. 

 

מה זה דורש מכם?

בשתי מילים: להיות טובים. תהיו טובים במה שאתם עושים, תתנו שירות טוב ואמין ותוכלו לעלות למעלה ברשימת העסקים המדורגים. 

רוצים להצליח אפילו יותר? תקשיבו לכל טיפ שתקבלו בהדרכה שתקבלו לאחר שתתקבלו לאתר, תקראו טוב את המיילים שנשלח לכם, ותהיו סקרנים ופתוחים. אנחנו רק רוצים שתצליחו. הנה טיפ לדוגמא: מידרג מאמינה בשקיפות ואמינות בין העסק ללקוח. לכן חשוב לעדכן את הזמינות שלכם באתר ולהשקיע בגלריית תמונות יפה לעבודות שאתם מבצעים. ככל שתתנו יותר ערך ללקוח, כך גדל הסיכוי שהוא ירצה לסגור איתכם עבודה.


חושבים שאתם מתאימים למידרג? כאן מצטרפים


הסבר על שיטת הדירוג של מידרג


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.