הוא מעולה, מעולה, מעולה.. וזהו פשוט מעולה. היחס, הדיוק בזמנים, העבודה.. פשוט אין עליו! הוא ממש מקסים, הייתי מאוד, מאוד, מאוד מרוצה. אם היה אפשר לדרג ביותר מעשר, הייתי נותנת לו בהחלט. שכחנו לבקש ממנו משהו והתקשרתי אליו להגיד לו ששכחנו ומה נעשה- כעבור חצי שעה הוא בא ועשה זאת! פשוט אין מילים.
כשקבלן שיש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות שיש. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת חבר אבן קיסר
דוגמא לתעודת אחריות של אבן קיסר
אודות
שיש הוא בעל המפעל שעבר מדור לדור, "אנו עובדים בעיקר עם לקוחות פרטים ופחות עם קבלנים בכדי שנוכל להשקיע את זמננו בלקוח" מספר כפיר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.