העבודה כללה טיפול בעובש במספר חדרים כתוצאה מרטיבות וצביעה בצבע אקרינול.
חוות דעת:
טל יוצא מן הכלל! הוא מקצועי, יסודי, אמין וגם אדם סבלני ואדיב בצורה יוצאת דופן. מהרגע הראשון הרגשתי שיש לי על מי לסמוך.
טל הגיע מוקדם בבוקר, ביצע עבודה יסודית, עדכן בכל שלב בעבודה, שיתף בתמונות, ובסוף היום - הקירות היו צחים ולבנים. הייתה לי חוויה ממש מעולה ואין לי ספק שאעזר בשירותיו בהמשך. מומלץ בחום!
כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מאז ומתמיד נמשך טל לתחום הצבע ואת דרכו בתחום התחיל עוד כנער, כשהיה עובד במהלך החופש הגדול. מאז הספיק ללמוד חשמל בבית ספר מקצועי, הוכשר בקורסים של מחיצות גבס וצבע והתמקצע בתחום.
הוא נשוי ואב לשלושה, ובשעות הפנאי הוא הופך איתם לסוג של להקה: טל מנגן על פסנתר, הבן שלו מנגן בגיטרה והבן האחר שר. "אני איש משפחה", הוא מספר. "אני מאוד אוהב לבלות את הזמן שלי איתם, וכשאני לא עובד ככה אני מנצל את הזמן שלי."
כששואלים אותו על לקוח שזכור לו במיוחד הוא נזכר: "עשיתי פעם עבודה בבית מאוד גדול, וכשסיימתי ניגש אליי הלקוח ואמר לי שאני לא צבעי אלא אמן. זה מאוד החמיא לי ואני לוקח את זה איתי עד היום."
טל עוסק בשיפוצים ועבודות צבע כבר 27 שנה, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"אני מאוד אוהב את הסיפוק שאני מקבל מהעבודה. אני נהנה לראות איך הלקוחות מגיבים בהפתעה והתפעלות לדירה אחרי שסיימתי את העבודה, בעיקר כשאלו אנשים שעוברים לגור בבית חדש - הצבע עושה את כל ההבדל. אבל מה שאני הכי אוהב זה להיות זה שמתקן לאנשים את הדימוי השלילי שיש על שיפוצניקים. אני מקפיד תמיד להשאיר אחריי נקי ומסודר ומראה לאנשים שאפשר אחרת."
"חשוב לי לתת ללקוחות שלי יחס אישי ולעבוד איתם עם הרבה סבלנות. אני משתף את הלקוח לאורך כל תהליך העבודה אבל אני בעיקר מייעץ בתהליך. הרבה פעמים אני רואה כיוון שבנאדם רוצה אבל מבין שזה לא מה שמתאים לו ומציע לו משהו שכן יתאים לצרכים שלו, אני יודע לזהות אותם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.