הוא הגיע מהר והמחיר שלו היה לדעתי בהחלט סביר ! הוא היה אדיב ובסדר גמור. מה שקרה אחר כך זה שנראה שהדוד לא הגיע לדרגות חימום בעוצמות שהיו קודם לכן. קראנו לו והוא הגיע שוב ללא חיוב וטיפל בזה. כרגע זה נראה בסדר ! אני ממליץ עליו ! מבחינת כל הפרמטרים הוא ענה על הציפיות :) !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 26/01/2016
תיאור השירות:
החלפת מתג ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
בהתחלה השירות היה טוב, אבל בדיעבד הסתבר לי שהמחיר היה גבוה בהרבה משל בעלי מקצוע אחרים. בנוסף, הוא אמר שהחליף חלק חדש וחשמלאי שהגיע לאחר מכן אמר שהחלק לא נראה לו חדש. כשהתקשרתי להגיד לו שיש בעיה היה נשמע שהוא לא רצה כ"כ להגיע ובלי לבדוק אמר שהוא חושב שצריך להחליף את הדוד. כל היחס לא מצא חן בעיני.
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.