הוא בא ותיקן, ניקה הכל ונתן שירות מצוין, נהדר! הוא הסביר על כל דבר שהוא עושה, אדיב ובחור על הכיפאק. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יחזקאל סייג, יהוד.
משוב: 08/12/2022
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מקרר של חברת Beko.
חוות דעת:
איש מקסים, אמנם הוא לא הצליח לתקן בסופו של דבר אבל השירות היה אחלה, הוא היה אדיב ואמין. המחיר היה סביר לדעתי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
בתיה זרח, יהוד.
משוב: 27/10/2022
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
אבי הגיע אליי בזמן והתייעץ איתי לגבי מה שהוא עשה. הכל היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן ספיר, אור יהודה.
אשרור: 16/07/2022
משוב: 16/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקרר לא עובד של חברת LG.
חוות דעת:
הוא הגיע מהרגע להרגע, היה מאוד שירותי. מההתחלה אמר את העלויות, מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים קומידי, נופך.
אשרור: 25/01/2021
משוב: 26/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת שארפ שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
בן אדם יוצא מגדר הרגיל! ישר, שקט, נעים, נוח, אדיב ומקצועי. בעל מקצוע שיודע מה הוא אומר, נותן חוות דעת אמיתית ולא מנסה לסובב אותך, מסביר הכל כהווויתו ונותן לך להחליט מה לעשות. עשה עבודה בצורה נפלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב פיינשטיין, יהוד.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
ביקור לצורך תיקון 2 מקררים.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש משכמו ומעלה, הוא איש מדהים, הגיע וראה שאי אפשר לתקן את המקרר, הוא לא רצה לקחת כסף אפילו לא על הביקור ונתתי לו בכוח ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחום נוי, מזור.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וחביב. מגיע 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורין קלנר, יהוד.
משוב: 19/07/2012
תיאור השירות:
בדיקה ונסיון לתיקון מקרר שארפ ישן שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, בדק את המקרר וממש ניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח, כי המקרר ממש ישן. בסוף החלטנו לקנות מקרר חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
אבירם מ. אור יהודה.
משוב: 29/03/2012
תיאור השירות:
החלפת שני שסתומים ושעון במקרר.
חוות דעת:
הוא הסביר לי את כל האופציות של תיקון שיכולות להיות במקרר ואיך זה גם ישפיע בעתיד, הוא היה ממש סבלני ואדיב. אני בסופו של דבר בחרתי להחליף את החלקים ואבי עשה את זה בצורה מעולה, הוא הסביר לי הכל והיה ממש נחמד, שירותי וצנוע. היינו מאוד מרוצים ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גרינברג, ראש העין.
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
אבי היה על הכיפאק, הוא היה נחמד וניסה לעזור, אבל לא מצא את הבעיה. והמחיר היה יקר לדעתי כי בסוף הוא לא תיקן כלום.
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור אור יהודה-סביון-יהוד
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.