בהתחלה הוא שלח טכנאי שלא הייתי מרוצה מהעבודה שלו, רציתי שיחזור לתיקון וכל פעם הטכנאי דחה אותי. לבסוף תמיר שלח טכנאי אחר שהגיע ברוח הרבה יותר נעימה ועשה עבודה משביעת רצון. אבל אני עדיין לא שלם לגמרי עם התיקון עצמו. לאחר מספר שבועות הייתה תקלה נוספת ונאלצתי להזמין טכנאי אחר לתיקונה, בתאום עם תמיר שהעדיף לא להגיע ולא לשלוח טכנאי. לאחר מספר חודשים, שוב התפרק אחד הכבלים. לפי חוות דעת איש מקצוע כתוצאה מהתקנה לקויה של הקפיץ. כנראה שאאלץ להחליף את כל השער לשער חדש. תמיר שולח אנשי מקצוע המגיעים מאזורים מרוחקים.
כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עברה אצלכם מחשבה להזמין שער חשמלי?
יש לכם שער חשמלי משותף או פרטי?
ראשית נתחיל בזה שנעים להכיר, אני תמיר וכבר מעל ל-25 שנה שאני עוסק, חי ונושם את תחום השערים החשמליים.
החברה שלנו עוסקת בהתקנה, ייצור ותחזוקה, ואנחנו תורמים מההכנסות סלי מזון למשפחות נזקקות וחיילים בודדים.
מקפידים לעבוד עם מנועים איכותיים תוצרת איטליה.
תחומי התמחות
:: התקנה, ייצור, שירות ותחזוקה שוטפת לכל סוגי השערים החשמליים
:: שכפול שלט עד בית הלקוח
:: אפליקציה לפתיחת השער בלחיצה על הטלפון ללא שלט
ותק בתחום
מעל 25 שנות ניסיון
האחריות כוללת
:: אחריות מלאה לכל החיים
שאלות ותשובות עם תמיר
טכנאי שערים חשמליים נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.