בהתחלה הוא שלח טכנאי שלא הייתי מרוצה מהעבודה שלו, רציתי שיחזור לתיקון וכל פעם הטכנאי דחה אותי. לבסוף תמיר שלח טכנאי אחר שהגיע ברוח הרבה יותר נעימה ועשה עבודה משביעת רצון. אבל אני עדיין לא שלם לגמרי עם התיקון עצמו. לאחר מספר שבועות הייתה תקלה נוספת ונאלצתי להזמין טכנאי אחר לתיקונה, בתאום עם תמיר שהעדיף לא להגיע ולא לשלוח טכנאי. לאחר מספר חודשים, שוב התפרק אחד הכבלים. לפי חוות דעת איש מקצוע כתוצאה מהתקנה לקויה של הקפיץ. כנראה שאאלץ להחליף את כל השער לשער חדש. תמיר שולח אנשי מקצוע המגיעים מאזורים מרוחקים.
כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עברה אצלכם מחשבה להזמין שער חשמלי?
יש לכם שער חשמלי משותף או פרטי?
ראשית נתחיל בזה שנעים להכיר, אני תמיר וכבר מעל ל-25 שנה שאני עוסק, חי ונושם את תחום השערים החשמליים.
החברה שלנו עוסקת בהתקנה, ייצור ותחזוקה, ואנחנו תורמים מההכנסות סלי מזון למשפחות נזקקות וחיילים בודדים.
מקפידים לעבוד עם מנועים איכותיים תוצרת איטליה.
תחומי התמחות
:: התקנה, ייצור, שירות ותחזוקה שוטפת לכל סוגי השערים החשמליים
:: שכפול שלט עד בית הלקוח
:: אפליקציה לפתיחת השער בלחיצה על הטלפון ללא שלט
ותק בתחום
מעל 25 שנות ניסיון
האחריות כוללת
:: אחריות מלאה לכל החיים
שאלות ותשובות עם תמיר
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.