כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר התחיל את דרכו בשנת 2010, ממש בתחילת דרכו של הסמארטפון בישראל. הוא מספר: "התחלנו כשהגיע האייפון הראשון לארץ, ומאז צברנו ניסיון רב בכל סוגי התיקונים ובמתן שירות הכי טוב שאפשר ללקוחות". תומר מציין שהמעבדה שלו נותנת שירות לסמארטפונים עד בית הלקוח, תוך מתן דגש על שקיפות מלאה, אמינות ורמת שירות גבוהה. בנוסף, הוא אומר: "מרבית התיקונים נעשים בבית או בבית עסק הלקוח, והתיקון אורך כ-30 דקות בממוצע. במקביל לתיקונים ניתן לרכוש אצלנו אביזרים ומכשירי סמארטפונים חדשים מכל הסוגים עם אחריות יבואן רשמי או מקביל".
תחומי התמחות
:: תיקוני אייפונים ואייפדים
:: תיקוני לוחות מקורוזיה וקצרים
:: ידע נרחב במחשבים
:: שחזור מידע
:: מכירת מכשירים ניידים
ותק בתחום
משנת 2010
האחריות כוללת
:: כל תקלה הקשורה לתיקון ושירות, עד הבית ללא תוספת תשלום.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.