הובלה בתוך פתח תקווה של דירה בת 4 חדרים. כלל אריזה, פירוק, הרכבה ושימוש במנוף.
חוות דעת:
היו לי הרבה חרדות מן המעבר הזה וזה עבר בשלום! הם היו מעולים! הם הגיעו צוות גדול והיו ממש אחלה. הם ביצעו את האריזה מאוד מהר, הוהובלה עברה חלק והכל היה מעולה! כבר פירסמתי אותם בקרב חברים שלי .
הרגשתי שהיה גרוע מאוד. הובלה צריכה להיות עם שקט נפשי וזה היה הכל חוץ משקט נפשי. בעיניי גלה הוא איש המכירות שמתכתב איתך בוואטספ אבל בפועל מגיע ולא מוביל בעצמו, הוא נחמד והוא זה שמדבר איתך בווטסאפ אבל בפועל יש עובדים אחרים שעושים את ההובלה ואז הכל זה מולם. הוא אמר שכולם עובדים שלו אבל איך שהייתה בעיה הוא אמר שצריך לדבר עם המובילים עצמם. נפגעו ונהרסו דברים במהלך העבודה והייתי צריך להתמקח איתם, אחד המובילים היה צריך להגיע וכל פעם דחה את זה ואז אמר שצריך לשלם על זה מהמשכורת שלו ככה שכבר לא היה לי נעים מזה. הם היו נחמדים ושירותיים, אבל באמצע היום הם רצו למהר כדי לא להיות בפקקים ולא סיימו להוביל את כל הפריטים ככה שהייתי צריך לסיים זאת בעצמי. היינו צריכים בגלל המלחמה לעבור מהר ואף אחד לא היה זמין חוץ מהם, כנראה יש סיבה שהם היו זמינים.
בזמן הפסקת הצהריים שלהם, הלכתי גם לאכול ובדרך ראיתי שהשאירו את המשאית שלהם פתוחה (עם כל הציוד שלנו) שהחלק האחורי פתוח לגמרי! במשך זמן ממושך המשאית הייתה ללא השגחה ופתוחה לגמרי, כתבתי להם שמבקש שיסגרו והוא לא טרח לענות לי. בנוסף הצוות השאיר מאחורי הבית שממנו עברתי את שאריות האוכל שלהם, קפה ופחיות רד בול בחצר בשקית ואת שאריות האוכל שלהם הניחו בפינה מוסתרת מאחורי הדלת (אין יותר כיף מלמצוא חבילת נקניק חצי פתוחה כשאתה חוזר לבית לנקות אותו), סתם דברים מבאסים שלא עושים ללקוחות.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
7
יחס
3
3
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
העסק נקרא 5 כוכבים מכיוון שהוא הוקם על ידי 5 האחים למשפחת חן. ליתר דיוק, ארבעת האחים והאחות. למשפחה יש עסק נוסף לשיווק והובלת מוצרי מזון שנקרא שיווק חמישה כוכבים. גיא חן מנהל את העסק של ההובלות. גיא: "אני הולך על הובלות ברמה אחרת – כמו מלון חמישה כוכבים".
:: 3 משאיות סגורות
:: מעל 10 שנות ניסיון
:: שימוש בחומרי אריזה איכותיים
:: פתרונות אחסון
:: פירוק והרכבה על-ידי נגרים
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.