ניסים מאוד נחמד ואדיב והוא הגיע אלינו בזמן בהתראה מאוד קצרה. הוא היה ממש מעולה והסביר לנו על התקלה ונתן לנו טיפים לשימוש נכון יותר בעתיד והכל בצורה סבלנית ונחמדה. אני הייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל א. תל אביב.
אשרור: 22/10/2021
משוב: 02/03/2021
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא עשה עבודה טובה. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד אורבך, תל אביב.
אשרור: 30/08/2021
משוב: 08/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר קסירר, תל אביב.
משוב: 28/06/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים מחברת בוש.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה מקצועית ואני מרוצה מהשירות שלו ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי נ. תל אביב.
משוב: 20/04/2021
תיאור השירות:
תיקן מקרר סמסונג 3 דלתות עם בעיית יצירת קרח, כולל פירוק הפתח האחורי ואיתור מקור הסתימה, תיקון והרכבה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב. בהפעלה נוצרה בעיה חדשה של E 14 וגם נפתרה בעזרת אתחול המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה פ. תל אביב.
אשרור: 08/04/2021
משוב: 07/02/2021
תיאור השירות:
שחרור משאבת המדיח ממשו שהיה תקוע וחיזוק המדיח לארון.
חוות דעת:
ניסים היה מאוד נחמד, הסביר מה התקלה וטיפל בבעיה במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אורן, תל אביב.
משוב: 18/11/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
התקלה נפתרה, מאוד מקצועי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רותם ארמוזה, תל אביב.
משוב: 15/11/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, נחמד וסבלני, עזר לי לפתור את הבעיה בטלפון הכווין והסביר לי מה בדיוק לעשות, מגיעות לו רק מילים טובות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דניאל סלומון, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ברק, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.נעים, שרותי ואיכפתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.