בחור מקסים ומקצועי. שמחתי להכיר אותו ואני מרוצה מהעבודה שביצע.
גיל הגיע להחליף ברז דולף במטבח. הגיע בזמן, ווידא שהבעיה היא כפי שמסרתי יום קודם, ארגן את שטח העבודה, ביצע את המשימה וסיים בתוך זמן קצר. הוא עבד בצורה נקייה ומסודרת ובסיום החזיר הכל למקום. בסוף התעניין אם יוכל לסייע בדברים נוספים, ואכן איתר בעיה בעניין אחר מבלי שגבה על זה תשלום. הוא היה מקצועי, תכליתי, אדיב ותקשורתי. קסם של בחור.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.