הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, זיהה את הבעיה והגיע למחרת שוב עם החלק החילופי. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שרות ישיר הנו עסק בהנהלה וביצוע של אלון.
"אצלי יש עקרונות בעבודה", מספר אלון. "מקצועיות, זריזות ויעילות בביצוע העבודה,
יחס אישי ללקוח, מחירים הוגנים והגעה מהירה ללקוח. בנוסף, יש לנו ידע עשיר כבר שנים רבות בכל המוצרים והדגמים".
תחומי התמחות
:: מכונות ומייבשי כביסה
:: תנורי אפיה
:: מדיחי כלים
ותק בתחום
28 שנה .
האחריות כוללת
:: אחריות לשנה על כל סוגי העבודות
שאלות ותשובות עם אלון
סינון לפי: 1 חוות דעת מקהילת עובדי מטח
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.