קשה לשפוט מבחינה מקצועית אבל הייתי מרוצה, מבחינת היחס האישי הוא היה בסדר גמור, ממש בסדר, הוא ניסה להסביר לי כי התלבטתי בין תריס לחלון והוא ככה ניסה לעזור לי ולא לחץ עלי עם ההחלטה. בסוף הגענו לאיזושהי פשרה והוא התקין לי תריס עם אופציה בעתיד להתקין חלון. הוא ניסה ככה באמת לרצות אותי. מבחינת הזמנים, הוא הבטיח תוך שבועים ועמד בזמנים.
הוא נתן לי בהתחלה הערכות מחיר קצת מוגזמות, אחרי שהתמקחתי איתו אז הגענו למחיר סביר. העבודה היתה מקצועית, הוא היה מאוד נחמד. אולי הוא היה יכול לעשות פינישים יותר טובים. בגדול היה בסדר.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
י. צ. תל אביב.
אשרור: 16/07/2020
משוב: 18/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב ומדוייק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ליאור הוא בעל עסק בתחום תיקון תריסים וחלונות, על כך הוא מספר: " הגעתי לתחום דרך העסק של אבא שלי, עבדנו ביחד ואני תלמיד של אבא. העסק נותן שרות תיקונים לכל התריסים (מלבד וילונות ,וילונות ונציאני, חלונות בלגי/דמוי בלגי, ומלבד תריסים לחנויות)"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.