עשה בדיקה לא מקצועית ואמר שהלך הקומפרסור בלי לבדוק לעומק וניסה למכור לנו מזגן חדש(התחיל לנסות את זה בטלפון כבר). הגיע איש מקצוע אחר ותיקן את זה ב2 דקות. הרגיש לי כמו רמאות.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יצחק מספק חווית שירות כבר משנת 1990 ומספר ש"אנו נותנים מענה ללקוח הפרטי והעסקי מרגע הייעוץ ועד סיום התקנה". הוא מספר שהייחודיות שלהם מתבטאת בשירות האישי שהם נותנים ללקוחות שלהם, "בלי הבדל אם הלקוח קטן או גדול".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.