רן הגיע, הבין איפה הבעיה בצינורות ופתר אותה. הוא היה ממש סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
תום ורדינה, חרות.
משוב: 13/10/2022
תיאור השירות:
התקנה של 3 מזגנים רגילים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד וזמין, המחיר היה טוב לדעתי אבל העבודה הייתה צריכה תיקון, היו דברים שלא היינו מרוצים מהם. הוא חזר ללא עלות נוספת ואז תיקן כמו שצריך וטיפל בעוד דברים נוספים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ברגר, תל מונד.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית ועזר לי לפתור בעיה נוספת שהייתה קשורה לסתימה בניקוז המזגן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גיל הוד, תל מונד.
משוב: 03/08/2022
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מאייד בשני מזגני מיני מרכזי והחלפת גז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אמין, מענה מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ארליך, תל מונד.
משוב: 01/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמנוע באמצעות חיזוק צינור ניקוז וניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עשה את העבודה מהר ובדייקנות, סך הכול היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מתן גידה, יעף.
משוב: 06/07/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת של מזגן.
חוות דעת:
זה היה עבור חמותי והיא הייתה סופר מבסוטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמוס א. תל מונד.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 3.5 כוח סוס שכלל התקנת פתח בתקרת גבס קיימת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, עשה את העבודה, ניקה וסגר הכל יפה. הוא אמר לי את המחיר לפני שהתחיל לעבוד אבל לדעתי זה עדיין היה קצת יקר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ליאור וולף, תל מונד.
משוב: 20/10/2020
תיאור השירות:
פינוי, אספקה והרכבה של מזגן עילי מחברת תדיראן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה אחלה! זמין, נחמד ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי זוהר, תל מונד.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי של חברת תדיראן, 4 כוח סוס, רכישת והתקנת מזגן של חברת תדיראן, 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 355 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן עוסק בתחום הדודים כבר למעלה מעשור ומתמחה בכל סוגי דודי השמש והחשמל, ומתמחה במערכות מיזוג אויר לבית ולתעשייה. "אני מתחייב לעבודה עם חלפים מקוריים, והכי חשוב - עבודה מקצועית ואמינות הם אצלי מעל הכל."
תחומי התמחות
:: מכירה, התקנה ותיקון של דודי שמש חשמל מכל הסוגים, טכנאי מורשה של כל החברות
:: מכירה התקנה ותיקון של מערכות מיזוג
:: התמחות בדודי כרומגן
ותק בתחום
מעל 10 שנים.
האחריות כוללת
::
הכשרה
מתקין דודי שמש מוסמך כל החברות בעיקר מתמחה בכרומגן על כל מערכותיו השונות.
טכנאי מיזוג מוסמך תמ"ת ומוסמך כל החברות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.