כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מור מעיד על עצמו שיש לו שלושה עקרונות עיקריים בעבודה עם הלקוח. "אמינות, מקצועיות ושירות אדיב ללקוח זה הדבר החשוב לנו שכל לקוח יחווה ויקבל", הוא אומר.
תחומי התמחות
:: תיקון כל מוצרי החשמל הביתיים
:: תיקון מייבשים, מקררים, מכונות כביסה, תנורים, מדיחים, מזגנים ועוד
ותק בתחום
החברה של מור נמצאת בתחום מאז שנת 1990
האחריות כוללת
:: חצי שנה אחריות על החלק שהוחלף או על העבודה שנעשתה
:: ישנם דברים יוצאים מן הכלל ללא אחריות כמו גומיות ופלסטיקה
הכשרה
מור הוא בעל תעודת טכנאי מכשירי חשמל ביתיים
שאלות ותשובות עם מור
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.