אני מאוד מרוצה. נעשתה עבודה יסודית ונקייה. הכל נעשה באווירה מאוד נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
במקור שי הוא משפטן ובעברו אף ניהל חברה בהודו במשך כמה שנים. בסופו של דבר חזר לארץ בשביל אשתו ושלושת ילדיהם. לפני חמש שנים, לאחר חיפושי עבודה ממושכים, התחיל שי לעבוד בחברת ניקיון של חבר, מה שהוביל אותו מהר מאוד למסקנה שכדאי לו לפתוח חברה משל עצמו.
בעבודה שי נהנה במיוחד מהמבט של הלקוחות המרוצים בסיום העבודה. "כל לקוח מוציא אותי עם חיוך. כל לקוח הופך להיות חבר" שי אמר כששאלנו אותו על סיפור נחמד שקרה לו עם לקוח. במיוחד הוא נהנה לשבור את המיתוס על חברות הניקיון הסובלות מדימוי שלילי. לא פעם הלקוחות מופתעים לפגוש בעבודה איכותית ומקצועית, שמותירה אותם בתחושה טובה.
שי במהלך עבודתו החברה מגיעה לבתי היוקרה, לדירות קטנות, לבנייני משרדים ולחנויות.
תחומי ההתמחות
:: ניקוי דירות לאחר שיפוץ
:: כל סוגי הפוליש
:: חידושי דקים
:: ליטוש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.