תיקון נזילה, אספקת והחלפת מנגנון לניאגרה וברז לכיור.
חוות דעת:
ערן היה זמין באופן מידי לביצוע העבודה והגיע בזמן שתיאמנו. בהתחלה, דובר על החלפת מנגנון הניאגרה וחיזוק הברז שהתנדנד, אבל המצב של הברז לא איפשר תיקון, אז ערן נסע להביא ברז חדש, כולל תעודת האחריות על הברז והעבודה בוצעה מהר תוך שמירה על ניקיון. בבוקר למחרת הבחנו בנזילה בכניסה של הצינור לניאגרה וערן הגיע באותו יום לתקן את הנזילה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ריבה מטי, הרצליה.
משוב: 23/04/2023
חוות דעת:
היה מליון אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ערן הוא אינסטלטור המספר: "נולדתי וגרתי כל חיי בפתח תקווה. הגעתי למקצוע האינסטלציה אחרי שאבי ז״ל עבד כל חייו בתחום. מהרגע הראשון התאהבת, אני אוהב את המקצוע ואת הקשר עם הלקוחות ומאמין שיושר, אמינות ואהבת חינם הם המתכון להצלחה!".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.