הרצל הוזמן בתיאור של תקלה לדירה שכורה, מצא את הבעיה במהירות, המשיך לבדיקה רחבה יותר בדירה, אך המחיר היה גבוה מהשוק בצורה משמעותית וללא אישור מוקדם.
חוות דעת:
מקצועי, אך יקר, ביצע את העבודה ללא אישור מחיר מראש.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אורי שטיבל, תל אביב.
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
אספקה והתקנת בית מנורה ונורת לד עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא מקצועי וסבלני. אחלה הרצל!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
382 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
גלעד נאור, גדרה.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית לפני ביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר. השירות, האיכות של הטיפול וגם המחיר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דמיטרי אליפ, אשדוד.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
החלפת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה עבודה מקצועית, טיפה יקרה לדעתי אבל בגדר הסביר. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אייל סולומון, רמלה.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה ותיקוני שקעים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאשה מוזס, תל אביב.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
תיקון בית מנורה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
הגיע בזמן, אדיב מאוד, עבד ביעילות, אדם מקסים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן בן גיגי, בת ים.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
החלפת שקעים, החלפת מפסק דוד שמש, תיקון קצר חשמלי והחלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה על כיפאק! הייתה תקשורת אפקטיבית, הוא היה זמין, הגיע באותו יום והגיע מהר גם לקריאה השנייה. טיפל במה שצריך, עדכן תוך כדי עבודה, שאל לפני כל פעולה שאל אם ארצה לעשות את העבודה והתקשר למחרת לשאול שהכל עובד. הייתי מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 841 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.