המדיח לא עבד ולא ניקה טוב את הכלים וכשהפעילו הוא לא סיים את הפעולה. שגיא היה מאוד אדיב ושרותי, אחרי שעתיים מהשיחה כבר הגיע הביתה ומצא מהר את הבעיה, הסביר שיש סתימה בצנרת והמדיח לא זיהה שצריך לסיים אז עשה ניקוי לצנרת והמליץ לנו מה לעשות כדי שזה לא יקרה ושיש ערכת ניקוי שאפשר לעשות בעוד כחודש. אני מאוד מרוצה.
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שגיא עוסק תחום הטכנאות, על עבודתו הוא מספר כך: " התחום הזה משך אותי תמיד, כבר כשהיית ילד בדקתי איך דברים פועלים וידעתי שזה התחום שאני רוצה לעסוק בו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.