חווית שירות מעולה, הוא היה מקצועי ומהיר ממש, שירותי ואחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ק. חולון.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מפסק במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע במהירות, עלה מיד על הבעיה, עבד נקי ומסודר וביעילות, ביצע החלפה של מפסק והבעיה נפתרה מיד. המחיר שגבה יקר מדי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גיא ירוס, חולון.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת קבל שרוף במקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה מצוין! יוסי מקצוען, אדיב, הוגן ומהיר. הגיע תוך מספר שעות מרגע ששוחחנו, זיהה במהירות את הבעיה, הבהיר עלויות ותיקן בצ'יק. עברו בינתיים מספר ימים והמקרר עובד נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל מנשה, חולון.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
מילוי גז למקרר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור! היה אכפת לו והוא הסביר מה הוא עושה. בעיני המחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ישראל, בת ים.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ עם דלת שלא נסגרת, תיקון תאורה ותיקונים נוספים בפלסטיק.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל כינר, בת ים.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא המליץ לנו לפנות לחברת הביטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי חייט, חולון.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
מאד פרקטי! המקפיא לא עבד ויוסי איתר את הבעיה. הייתה תקלה במערכת ההפשרה והוא ישר עלה על הבעיה ותקן את המקרר במהירות ודייקנות. כל הכבוד ליוסי תמיד אזמין אותו לשירות. אני אמליץ עליו לכל מי שאני מכירה שנזקק לשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד לוי, חולון.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר והקפיא.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! מקצועי, אמין, חרוץ והסביר כל שלב בתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אסף ריעני, בת ים.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק אריאלי, חולון.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת מנוע במקרר מחברת LG בנפח 600 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא בא לבדוק לי את המנוע במקרר, הוא אמר שהמנוע עדיין באחריות והוא עזר לי להפעיל את האחריות מול החברה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 156 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי הוא טכנאי מוצרי חשמל, על כך מספר: "אני טכנאי עם וותק של 25 שנה, בעל תעודה מקצועית בתחום קירור כולל רישיון חשמל".
תחומי התמחות
:: תחום מקררים
:: מקררים ביתיים
ותק בתחום
משנת 2000
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.