היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן. הוא אמר לי מראש את המחיר, וגם אחרי שהעבודה הסתיימה שלח לי אם הכל תקין ואם צריך עוד משהו. מבחינתי הוא 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ליבנה, גבעתיים.
אשרור: 26/04/2016
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
תיקון כפתור של כיריים.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן. עשה עבודה מעולה. היה בעל מקצוע חמוד, נקי ומסודר. פתר את הבעיה ממש מהר וכבר עשה בדיקה מקיפה. מצא שיש לנו דליפת גז קטנה וסידר גם אותה. היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוזי אטיאס, חולון.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 18/06/2015
תיאור השירות:
החלפת ראשי גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. נתן שירות טוב, עשה עבודה כמו שצריך. הוא לא עזב את העבודה עד שסיים, לקח לו הרבה זמן כי הייתה בעיה נוספת והוא פתר אותה. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 4 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 21/12/2027
תעודת מתקין כיריים
בתוקף עד
אודות
זוהר הוא טכנאי גז כבר מעל 20 שנה, הוא מספר: "אני מאמין שכמו שאני מצפה לשירות אמין ומקצועי מבעלי מקצוע שאני מזמין ככה אני מצפה להיות עבור הלקוחות שלי."
תחומי התמחות
:: התמחות רב תחומית: תיקוני כיריים, מחממי מים
:: כל תיקון העוסק בגז
האחריות כוללת
:: אחריות על כל חלק שהוחלף, על כל חלק לגופו של עניין
הכשרה
לזוהר התמחות רב תחומית עם הסמכה מרשויות העוסקות בתחום התיקון כיריים ומחממי מים.
שאלות ותשובות עם זוהר
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.