עזרא נתן שירות מקצועי, אמין ונראה שהוא באמת ידע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך לטקר-סעדיה, צור יצחק.
משוב: 05/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מנגנון, רצועה בתריס החלון והחלפת חלק מהזכוכית בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, טיפל בהכל, מקצועי, קשוב ונעים. פניתי אליו ערב לפני ובוקר למחרת הוא כבר היה אצלנו, המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו אפרתי, צור יצחק.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שי ארליכמן, כוכב יאיר.
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
תיקון גלגלים של תריס הזזה, החזרת תריס למסילה ותיקון סגירת חלון.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ז. צור יצחק.
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ודלת ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין. הגיעו מהר ועשו אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס גלבוע, כוכב יאיר.
משוב: 02/10/2023
תיאור השירות:
תיקון רשת קרועה בחלון סלון.
חוות דעת:
עזרא היה אדיב, מקצועי, זמין מאוד והיה נעים להתנהל מולו. אני בהחלט אפנה אליו שוב במקרה הצורך, ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית גולדסמיט, צור יגאל.
משוב: 23/09/2023
תיאור השירות:
תיקון של ידית של חלון דריי קיפ כולל החלפת גלגלים של ויטרינה גדולה ותיקון מנעול של חלון.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2811 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.