החלפת רשתות, תיקון תריס חשמלי והתקנת רשת בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. גם בשיחת הטלפון הראשונית שלחתי לו את כל העבודות, הוא החזיר לגבי כל דבר מה המחיר הצפוי ועשה את כל מה שקבענו באותו יום. לאחר התיקון ראינו שיש בעיה והוא הגיע שוב בשביל לסדר את זה. לא יצא לי לבדוק מחירים אז העדפתי לא לדרג את הפרמטר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית סיימון, הוד השרון.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת רשתות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה צנוע, הוד השרון.
אשרור: 03/11/2021
משוב: 03/08/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון תקול, החלפת ידית והחלפת רשתות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה, יש לו יחס טוב והוא בן אדם מאוד נחמד. המחיר לא יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר לוין, הוד השרון.
אשרור: 13/08/2021
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ורשתות בדלתות הזזה של יציאה מהסלון לחצר והתקנה של מגבילי פתיחה בחלונות ציר.
חוות דעת:
מאוד נחמד, עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורה אטקוביץ, רעננה.
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
התקנת רשתות, תיקון כנף מסילה של תריס והחלפת זגוגיות בחלון.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, העבודה בסדר, הוא היה נעים ואדיב. מומלץ.
היו חורים בשני רשתות, עזרא החליף אותם, הוא הגיע מהר וסידר את הכל, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק זיטינסקי, הוד השרון.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע ממש מהר וגם ביצע את העבודה במהירות. הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה פ. כפר סבא.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 תריסים חשמליים, החלפת רשתות והחלפת ידית דרייקיפ.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :). היה אדיב ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר אנדן, רעננה.
אשרור: 19/06/2018
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
תיקון גלגלים בחלון הזזה והחלפת שתי רשתות.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, לדעתי קצת יקר אבל סכ"ה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן והתייחס אלי בנעימות. קצת מוקדם לראות עם העבודה ממש טובה אבל סכ"ה הכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2811 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.