מוקד מידרג: 1-700-707-233

שף פרטי עד הבית

בינינו, גם אם היינו גורדון רמזי, לפעמים אין אפשרות להתעסק בבישולים ובניית תפריטים מסובכים. שף פרטי עד הבית ידאג לכל הפרטים הקטנים, מא' ועד ת', ככה שתוכלו פשוט להירגע וליהנות מארוחת גורמה בלי להתאמץ. ארוחה זוגית תעלה לכם 1500-2500 ש"ח, עם הנסיעות ומגוון תפריטים ומנות. הכל על שף פרטי עד הבית -  בתיאבון!


שף פרטי עד הבית

אם אתם מעוניינים לציין אירוע באופן מיוחד יותר מעוד ארוחה במסעדה הקבועה, ארוחה עם שף פרטי היא חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו בקרוב. תוכלו להתארח אצל שף פרטי שמארח בביתו או בחלל מותאם, אבל אם אתם רעבים ליותר ומעדיפים שף פרטי עד אליכם לבית, תגלו לא מעט יתרונות: 

סיר גמישות: התאמת התפריט לפי העדפות רפואיות או קולינריות. מתאים לאלרגנים, רגישים למזון מסוים או לשונאי העגבניות שבינינו, בניית התפריט היא בהתאם לטעמכם האישי ולאלרגיות או ההגבלות התזונתיות שיש לכם.

סיר נוחות: אתם לא צריכים לצאת מהבית! או מהפיג'מה. השף פשוט מאוד מגיע אליכם ועושה את כל העבודה. מההכנה, דרך ההגשה ועד פינוי האשפה.

סיר חוויה ייחודית: מעבר להנאה מאוכל ברמה גבוהה ושירות אישי, באמת מדובר באווירה ייחודית בדיוק לטעמכם שיכולה להתאים לכל אירוע: יום נישואין, מסיבת רווקות או שף פרטי עד הבית למסיבת יום הולדת.

 

שף פרטי עד הבית מבשל

שף פרטי עד הבית – מה כלול במחיר

נתחיל מהשורה התחתונה: מחיר שף פרטי עד הבית לארוחה זוגית נע בין 1,500-2500 ₪  (כולל מע"מ) וכמובן במקרה שלנו שבו השף מגיע עד הבית, עלות הנסיעה כלולה במחיר. 

מלבד זה, ישנם מספר דברים בסיסיים שארוחת שף פרטי עד הבית כוללת:

אחד בניית תפריט מותאם אישית: תוכלו לתאם פגישה אישית עם השף או לשוחח איתו בטלפון, כדי לתכנן יחד תפריט מותאם אישית לאירוע שלכם לפי ההעדפות הקולינריות שלכם.

שתיים כלי הגשה ובישול: השף הפרטי שלכם יביא איתו עד הבית את כל מה שצריך, מצלחות וסכו"ם ועד גרילים ומחבתות.

שלוש מינימום 4 מנות לסועד: ארוחת שף פרטי סטנדרטית כוללת מינימום של 4 מנות לכל סועד.

ארבע קינוח: הארוחה תסתיים תמיד בקינוח מתוק ומפנק ובטעם טוב 🙂.

חמש ניקוי ופינוי: בסיום הארוחה, השף ידאג לפינוי השולחן ושטיפת הכלים ואפילו לפינוי האשפה, לכם נשאר רק להעביר את הדייסון מתחת לשולחן.

שימו לבבמידה ואתם מארגנים אירוע גדול (למעלה מ-20 משתתפים), השף יזדקק לסיוע ויציע לכם להזמין מלצרים נוספים לארגון וההגשה. צוות המלצרים אינו כלול במחיר הראשוני ודורש תשלום נפרד.

 

שף פרטי עד הבית מבשל

שף פרטי עד הבית מחיר

המחירים של ארוחה עם שף פרטי עד הבית מושפעים בעיקר ממספר המנות שתבחרו וכן ממספר הסועדים שצפויים להגיע: אם אתם מתכננים אירוע עם כמה סועדים, השף נדרש להתאים את הכמויות ואת זמן ההכנה בהתאם.
 

צלחת וכוס מספר המנות: במהלך תכנון הארוחה, השף יציג לכם מגוון רחב של מנות לבחירה, החל מ-4 ועד 8 מנות. ככל שתבחרו יותר מנות, כך המחיר לסועד יעלה.

לדוגמה:

  • ארוחה סטנדרטית (5 מנות + קינוח): כ-260 ש"ח לסועד.

  • 6 מנות + קינוח: 300 ש"ח לסועד.

 

צלחת וכוס מספר הסועדים: המחירים משתנים בהתאם למספר הסועדים ולבחירת המנות:

  • ארוחה זוגית: 1,500 - 2,500 ש"ח.

  • ארוחה ל-6 סועדים: 400-500 ש"ח לסועד.

  • מעל 10 סועדים: החל מ-300 ש"ח לסועד.

 

צלחת וכוס צוות מלצרים: באירועים גדולים (20 סועדים ומעלה), השף יזדקק לסיוע בהגשת המנות, פינוי השולחנות וסידורם. לכן, ניתן להוסיף שירותי מלצרים בתשלום נפרד, שנע בין 400 ל-500 ש"ח לכל מלצר.

 

שף פרטי עד הבית מגיש פיצה

טיפים לאירוח בבית

השף הפרטי ידאג לאוכל הטעים ואתם יכולים לדאוג לכל השאר, הינה כמה טיפים להוסיף אווירה מתאימה:

כוכב עיצוב השולחן: השולחן הוא הבמה, השף אמנם אחראי להביא את כלי ההגשה וגם האוכל אמור להיות הצגה, אבל אתם תצטרכו לקחת אחריות על העיצוב והאווירה. כדאי להשתמש בפרחים, נרות וכלים מיוחדים שיוסיפו נופך אלגנטי לעיצוב. אם יש נושא למסיבה, אפשר להתאים את הקישוטים השונים והעיצוב לנושא הכללי.

כוכב מוזיקה: מוזיקה נעימה ברקע תתרום לאווירה נעימה במהלך האירוח.

כוכב תציעו משקאות: פנקו את האורחים שלכם עם משקאות לפני ובמהלך הארוחה, כמו יין, קוקטיילים או מיץ. 

עם קצת תכנון ומחשבה, תוכלו בקלות להוסיף לחוויה הקולינרית הביתית וליצור אווירה קסומה שתהפוך את הבית שלכם למסעדת חמישה כוכבים.

 

שף פרטי עד הבית מגיש ארוחה

שפים פרטיים עד הבית מומלצים

אירוח מושלם לא חייב להיות כמו סצנה מסרט אימה או מארוחת החג המשפחתית - עם לכלוך, סירים שרופים ולחץ בלתי פוסק. שף פרטי יהפוך את החלום למציאות עם ארוחה מושלמת שתגרום לכם להרגיש כמו מלכים. כאן הכנו לכם רשימה של שפים פרטיים עד הבית עם כוכבי המישלן של מידרג, חוות דעת של לקוחות קודמים 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של שף פרטי עד הבית בשביל ארוחה זוגית?

עלות שף פרטי עד הבית לארוחה זוגית נעה בין 1,500-2,500 ש"ח.

כמה עולה להזמין שף הביתה?

הזמנת שף פרטי לבית תלויה בסוג ומספר המנות וגם במספר הסועדים. 

עלות ארוחה ל-6 סועדים נעה בין 400-500 ש"ח לסועד.

עלות ארוחה ל 10 סועדים תעלה החל מ-300 ש"ח לסועד.

אנשים שהתעניינו בשף פרטי עד הבית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק