מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 112 חוות דעת רלוונטיות
מצוין! הוא היה ממש זמין, הייתה לנו שיחה קצרה בטלפון והוא הגיע מיד, עזר לי להוציא את כל הקרח, להפשיר ולנקות. העבודה שלו הייתה נקיה, איכותית והמחיר היה מצוין לדעתי.
זאב היה נהדר, דייקן, יעיל, מצוין ופתר את הבעיה מהר. הוא בן אדם צנוע ולדעתי גם לקח מחיר סביר מאוד.
אבי היה מצוין, הוא היה מסביר פנים ונחמד. הוא ישר זיהה את התקלה, טיפל בה במהירות ונתן הסברים להמשך.
עלה על הבעיה מהר וסידר אותה והכל מעולה. אחלה טכנאי מומלץ מאוד.
היה בסדר גמור. הוא עבד מהר ונתן שירות מאוד אדיב. הפתרון היה אילתור מעקף למאוורר, אך לצערי הבעיה לא הסתדרה ונאלצנו לרכוש מקרר חדש.
הוא יוצא מן הכלל. אדם מאוד רציני. אין יותר טוב ממנו הוא מצוין ושווה כל תמורה. הוא הגיע בזמן, בדק ואיתר את התקלה בסבלנות, הביא מכשור מתאים והתייחס מאוד יפה. אני ממליצה עליו מכל הלב.
עדי היה מקסים, נחמד ונעים! שלח למחרת הודעה לבדוק שהכל תקין. ביקש מראש תמונה של המקרר ובדק איתי מה יכולה להיות התקלה. הגיע מוכן עם כל מה שהיה צריך כדי שיצליח לתקן את המקרר. הוא קבע איתנו סכום מראש בהתאם לתקלה.
תיקון מאוורר במקרר של חברת סמסונג.
הוא תותח על! הוא עשה תיקון קטן שפתר את הבעיה. המחיר היה הוגן ביותר בעיניי.
הוא מעולה! בעל מקצוע מספר אחת. אדם צדיק, הגון ואדיב. הוא היה זמין להגיע ביום שישי ולא העלה את המחיר שלקח בגלל שזה יום שישי. הוא תיקן את המקרר ביסודיות השקיע מזמנו ונתן לי הנחיות בפרטי פרטים ששינו את השימוש שלי במקרר כדי שיהיה טוב יותר. גם איך לסדר ירקות שלא ירקיבו וויסות הטמפרטורה הנכונה. הוא עלה על כל הציפיות שלי והופתעתי לטובה. אני ממליצה בפה מלא.
היה מעולה. המקרר הפסיק לעבוד והוא הגיע תוך רבע שעה ופתר את התקלה בזריזות. אדם חמוד מאוד ובאמת הוא עשר בכל הפרמטרים!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.