הוא היה מעולה, שירותי ואדיב. מסיבות שלא תלויות בו בהתחלה הוא לא עמד בזמנים, ובפעם השנייה שהיה אצלי הוא כן עמד בזמנים ועשה עבודה טובה שמחזיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אבישי ל. טירת כרמל.
משוב: 14/12/2025
תיאור השירות:
התקנת טוחן.
חוות דעת:
ההתקנה הייתה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צח יפה, טירת כרמל.
משוב: 14/12/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מנגנון לניאגרה סמויה והחלפת גומיה.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה. הוא ממש יסודי ובדק איזה חלקים יתאימו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שמואל גרי, טירת כרמל.
אשרור: 14/12/2025
משוב: 15/10/2025
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור במטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד. זה היה ערב חג ורציתי לקבל שירות מעכשיו לעכשיו. הוא חזר ואמר שיוכל להגיע. הכול היה טוב, גם מבחינת זמינות, גם שירות, גם לדעתי המחיר, הוא אמר לי הכול והכול היה מוכר וידוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ש. חיפה.
משוב: 10/12/2025
תיאור השירות:
תיקון ניקוז למכונת כביסה. מתוכנן לחזור ולייצר תשתית למכונת כביסה בנישה ייעודית.
חוות דעת:
מאוד נחמד ושירותי. קשה לתאם ביקור, לא תמיד זמין. בסוף הזמנתי מישהו אחר.
ההתקנה עברה בצורה חלקה ומהירה. היה מצוין! אחד הבחורים האיכותיים והמקצועיים שיש והכי חשוב אמין והוגן! אם הייתי יכול לתת ציון גבוה יותר הייתי נותן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דינה ז. חיפה.
משוב: 07/12/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור בשיבר הראשי ותיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בא מהר ועשה את העבודה יפה. לדעתי קצת יקר, אבל אני לא יודעת לדרג אותו במחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנטון קונין, חיפה.
משוב: 03/12/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
אולג ב. חיפה.
אשרור: 02/12/2025
משוב: 03/09/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר אמבטיה ותיקון נזילה ממיכל מים בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין! שמעון היה זמין, ידידותי, זריז ויסודי בעבודה. בסוף הוא השקיע זמן לא מבוטל בבדיקה סופית של התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 186 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שמעון הוא אינסטלטור, על כך מספר: עבדתי מעל 10 שנים כקבלן שיפוצים שמבצע את כל סוגי העבודות. התחום שהכי נגעתי והתמקצעתי בו הוא אינסטלציה ביתית ומוסדית. עבדתי עם כל סוגי הצנרות מיים ושפכים (ביוב). חקרתי ולמדתי תקנים שלפיהם למדתי לתכנן מערכות מים (התאמת קטרים לפי מספר נקודות - כי איזה מבאס לחטוף כוויה במקלחת שפותחים ברז במטבח) ומערכות של מי שפכים עם שיפועים נכונים. הידע שרכשתי עוזר לי להבין את התקלות והכשלים ולמה הם קורים. לאן לגשת ואיפה לבדוק. אילו אביזרים וחומרים יותר אמינים ועם מה עדיף לעבוד, כי מעבר להפסד הכלכלי של תיקון חוזר, לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר שמביא חבר.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרות סמויות מכל הסוגים.
:: עבודות אינסטלציה בגובה (סנפלינג) במקומות ללא גישה למנוף.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.