בדיקת רכב, תיקון רדיאטור ומערכת קירור המים, ואיפוס חיישן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רכשתי אוטו יד שנייה, סקודה רומסטר 2012 ידנית. בנסיעה הראשונה, אחרי שעתיים בלבד, נדלקה לי מנורת חום מנוע. יצרתי קשר עם לירון וכן שלחתי לעוד שני בעלי מקצוע הודעות בעניין. לירון ענה לי תוך מספר דקות, והיה קשוב ומקצועי. ביקש שאביא את האוטו למוסך על הבוקר. הגעתי למחרת על הבוקר, הוא בדק ומצא שהיו בעיות עם הרדיאטור ומערכת קירור המים. לירון הסביר לי בצורה מפורטת וסבלנית את מהות התקלה ואת צפי עלות התיקון. עד סוף יום העבודה, הרכב היה מוכן והתקלה נפתרה! כמה ימים לאחר מכן, נדלקה שוב המנורה, אך לכאורה זה היה בגלל שהחיישן לא אופס אחרי הטיפול. שלחתי ללירון הודעה בשישי על הבוקר בעניין (בשעה 7 בבוקר... הייתי בשטח ונלחצתי שמא נתקעתי...) לירון השיב תוך מספר דקות, ביקש ממני לעשות מספר פעולות, שעשיתי וכך התברר שככל הנראה העניין הוא רק איפוס החיישן. אך הוא ביקש שאגיע אליו למוסך ביום ראשון. הגעתי, וסידר את הכל! בקיצור, לירון הוא גם איש מקצוע מהמעלה הראשונה, וגם מענטש מאוד מכבד ומשיב במהירות ובענייניות! ממליץ מאוד מאוד לכל מי שצריך שירותי רכב, להגיע אליו! היה ממש אחלה, מכל הבחינות! ממליץ מאוד על לירון לכל שירותי המוסך שלכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעי ש. ירושלים.
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני קניה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד הומינר, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
החלפת רפידות וחלקים נוספים בבלמים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי צרור, ירושלים.
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני קניה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שמואל שקדי, ירושלים.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
טיפול תקופתי - 15,000.
חוות דעת:
הם היו מאה אחוז, הייתי ממש מרוצה מהשירות. מנחם היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל דנן, ירושלים.
משוב: 11/07/2025
תיאור השירות:
טיפול 15,000 וטיפול לפני טסט לרכב מסוג טויוטה יאריס.
חוות דעת:
אני איתו לא מעט שנים ומנחם שם תמיד מנסה לשפץ, לסדר ולהתחשב כמה שאפשר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
תומר מזרחי, ירושלים.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני קנייה, ניקוי פיח והחלפת מנורות, בלמים וצלחות בלם ברכב מסוג Hyundai Elantra.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ עליו, המוסך איכותי ומקצועי. הוא עושה עבודה מהירה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ירון מרכוס, ירושלים.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט, החלפת מנוע ותיקון נזילת שמן.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה פ. ירושלים.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
הכנת והעברת טסט לרכב מסוג Toyota Yaris.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ציונה בן צור, ירושלים.
משוב: 27/06/2025
תיאור השירות:
טיפול שנתי שנמשך שעה.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור ואני חוזרת אליהם שוב ושוב.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.