עטפו טוב את הרהיטים לפני ההובלה. השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שקד צ. חיפה.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
הובלה.
חוות דעת:
טימור והעובדים איתו מדהימים!!! הגיעו בזמן ואפילו הקדימו, הובילו דברים במקצועיות ובזריזות, היו אדיבים. אני ממש ממש ממליצה! אל תתפשרו! אחלה שירות! מדהימים, ממליצה בחום!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי נתן, תל אביב.
משוב: 11/08/2025
תיאור השירות:
הובלת דירת שלושה חדרים מחיפה לתל אביב כולל פירוק והרכבת מיטה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הם עבדו ממש מהר והביאו מנוף בהתראה קצרה, הם היו ממש נחמדים, ולקחו מחיר מעולה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יחזקאל ר. קרית מוצקין.
משוב: 10/08/2025
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים בתוך הקריות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! טימור והצוות העבירו את כל הדירה תוך שעתיים וחצי עם מינימום תקלות. גם המחיר היה מצוין ביחס להצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר אוחיון, תל אביב.
משוב: 06/08/2025
תיאור השירות:
העברת דירת 3 חדרים.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל ספנוב, רעננה.
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
הובלת דירת 3 חדרים מנתניה לרעננה כולל פריקה, העמסה והרכבה.
חוות דעת:
הם היו מדהימים והכל היה מתוקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דובי ק. חיפה.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
הובלת דירת 4 חדרים בתוך חיפה מקומה 3 ללא מעלית לקומה 5 עם מעלית, כולל פירוק והרכבה של ארון בעל 5 דלתות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. באופן כללי רוב ההובלה עברה בסדר, אבל היו מספר אירועים שהעיבו על חווית השירות, בעיקר היחס שאחרי. שני ארגזים כבדים של פריטים רגישים שהועמסו לבקשתי לרכבי הפרטי, בזמן שהדגשתי אין ספור פעמים את הצורך בזהירות יתר ודאגתי לקרטונים להגנה מתחת לארגז, הוצאו מתא המטען בצורה פזיזה ונגרם נזק לצבע הרכב. בנוסף, ספה נפלה מהמשאית בעת הפריקה ללא נזק נראה לעין. שולחן פינת אוכל שהיה במצב קוסמטי מושלם נפגע במספר מקומות עקב אריזה לא מספיק טובה. לצערי הרב, הוא לא לקח אחריות על אף אחד מהדברים והתשובות היו בעיקר תירוצים לכך שהדבר לא באשמת הסבלים ובמקרה של הרכב הטיל עליי את האשמה, למרות מספר הפעמים שביקשתי שיעבדו לאט ובזהירות עם הציוד וכאשר נעשה הנזק העניין היה עניין של שניות שלא היה ביכולתי שום יכולת למנוע זאת. סה"כ, אם ההתייחסות בדיעבד הייתה אחרת הציון שלי היה גבוה יותר, כי ניתן היה גם לתקן את הפגיעה בצבע הרכב. הנזק לשולחן הינו בלתי הפיך. לזכות המובילים ייאמר שהיה יום חם וההובלה התקיימה לאחר ירי טילים מאיראן. יחד עם זאת, הסבלים לא היו זהירים מספיק והציוד קיבל מכות בזמן ההובלה.
היה מצוין, הייתי מאוד מרוצה! הכל נעשה במקצועיות, באדיבות ובמהירות. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם ק. טירת כרמל.
משוב: 31/07/2025
תיאור השירות:
הובלת דירה של 3 חדרים בתוך העיר.
חוות דעת:
מרוצים מאוד! היה שירותי, מקצועי וביצע את ההובלה ביעילות ומהירות. הגיעו בזמן, תקתקו את כל הארגזים והרהיטים מהר וגם הפריקה נעשתה בזריזות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל סרלקר, חיפה.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
טימור היה בסדר, עשה את ההובלה כמו שצריך, עמד בזמנים והוא בחור בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 249 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: הובלות דירה
:: פירוק והרכבה של ריהוט
ותק בתחום
משנת 2015
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (רחובות-יבנה-נס ציונה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.
רגע לפני...
רגע לפני שאתם מתקשרים, בואו נוודא שהתאריך שאתם צריכים פנוי!
ביומן תוכלו לראות את כל התאריכים הפנויים של טימור.