הזמנו את מישל לתיקון נזילה בבית של אמא שלי, הוא היה אדיב ומקצועי. המשיך לעזור לנו במשך שבוע שלם, נכון שהוא קצת יקר אבל שווה כל שקל! מטוב ליבו הוא עזר לאמא שלי לתקן את הטלוויזיה גם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מישל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
שרה גרוסמן, ירושלים.
משוב: 04/12/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה מקו ראשי של צנרת בהתנדבות עבור קשיש.
חוות דעת:
קסם של בחור, הוא הגיע איך שיצרנו איתו קשר. הבן אדם שעזרו לו היה מאושר שסוף סוף הוא יודע מאיפה הנזילה והוא הסביר לו בדיוק איך צריך לטפל בזה בסבלנות אין קץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי מישל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
מירי אריה-לי, תל אביב.
משוב: 05/08/2025
תיאור השירות:
בדיקה יסודית של בעיית ריח ביוב באמבטיה והוספת מסתם ריח.
חוות דעת:
מישל בדק ביסודיות את המקום, הציע לנסות לפתור את הבעיה מהקל לכבד והוסיף מסתם ריח. אחרי יומיים התקשר להתעניין, הריח לא נעלם והציע לנו לפנות לביטוח מכיוון שהוא יעשה את העבודה בעלות גבוהה. היה מצוין!
הוא היה מאוד מקצועי, הגיע לפני הזמן והייתה אחלה תקשורת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי ל. תל אביב.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מערכת במקלחת.
חוות דעת:
הוא תיקן והחליף את המערכת במקלחת. היה פשוט מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יריב שביט, נתניה.
אשרור: 03/08/2025
משוב: 04/06/2025
חוות דעת:
היה מצוין! איתר את תקלה בלי בעיות וטיפל בה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור מוגילב, נתניה.
אשרור: 28/07/2025
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מקצועי, מאוד אדיב, הסביר לאורך כל ההליך את מה שעושה ומה הממצאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי הלאוט, תל אביב.
אשרור: 28/07/2025
משוב: 20/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 344 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.