קיבלתי הסבר על הטיפול, עבודה יעילה, לא מורחים את הזמן, שירות אדיב ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי נדם, שומרה.
משוב: 12/11/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה ותיקון מכסה ברכב סקודה אוקטבה שנת 2015.
חוות דעת:
הכל היה עשר, אחלה בן אדם, נתן אחלה שירות ויחס מעולה, אין טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני ג. שפרעם.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלה במערכת מיזוג האוויר ברכב מסוג ניסן אלטימה שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. הייתי בכמה מוסכים וגם במוסך של החברה ואף אחד לא הצליח לתקן את זה חוץ מנאסר. תוך כמה דקות עלה על התקלה ותיקן אותה. גבה תשלום הוגן והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ד, לוחמי הגיטאות.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
בחור מקצועי נתן לי מענה לכל הבעיות ועשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עומרי אזרן, גילון.
משוב: 15/11/2017
תיאור השירות:
החלפה של רצועת מנוע ברכב סוזוקי ליאנה שנת 2005.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לטיף ע. חיפה.
משוב: 19/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ציריה.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
נטליה י. חיפה.
משוב: 18/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ציריות.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ק. חולון.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה בכרית אויר ותאורה.
חוות דעת:
המענה הטלפוני היה טוב, זמין ויעיל. המקום מסודר ומזמין. הצוות מקצועי, מסביר ונעים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי מלצר, נופית.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ממיר קטליטי עבור רכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערי בן-נתן, מגדל העמק.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
החלפת מערכת ABS, מילוי גז במזגן ותיקון מנוע לרכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.