הוא היה פצצה ואני ממליץ עליו מאוד! הוא הגיע בזמן, גבה מחיר טוב לדעתי ונתן שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון ר. ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת וטיפול ברטיבות בקיר.
חוות דעת:
הוא אמין, מהיר ועשה עבודה טובה ואיכותית. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים כהן, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלי ר. ירושלים.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
כיור חדש, תיקון מנעולים, אסלה וסתימות.
חוות דעת:
הוא מצוין! לאחר שניסיתי המון אינסטלטורים, הוא היחיד שאני באמת סומך עליו. הוא אמיתי, ישיר ולא משחק משחקים. בהחלט הופתעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדויל פרנקו, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הכול היה מעולה, היינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מזל דרעי, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא עשר עשר עשר! עשה עבודה מדהימה, דניאל אדם טוב. נהנתי מאוד מהעבודה והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל לוי, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
דניאל היה מצוין, והעבודה הייתה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה רחמים, ירושלים.
משוב: 02/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
דניאל הגיע כבר באותו היום שדיברנו ופתר את התקלה. השירות שלו היה מצוין והמחיר היה הוגן. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/08/2025
תיאור השירות:
הרכבת ברז, איטום חריצים ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ומאוד ממליץ עליו. הוא מקצועי, פתר את הבעיה, הגיע בזמן ולא לכלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דניאל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "אני עוסק בתחום כבר 7 שנים. אני אוהב את תחום האינסטלציה, עברתי קורס תיאורטי ומעשי, ועבדתי במשך שנים בעבודה מעשית".
דניאל מוסיף: "חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה מהשירות, שהמחיר יהיה הוגן, ושהעבודה תיעשה באמינות, מקצועיות ואחריות. העיקר לפתור את הבעיה בצורה טובה ולהשאיר את הלקוח שמח ומרוצה".
תחומי התמחות
:: אינסטלציה
:: כל סוגי תיקוני האינסטלציה. וכל סוגי פתיחת הסתימות .
:: פתיחת סתימות קשות בקווים ראשיים ופרטיים . עם מכשור מתקדם .
:: החלפת ברזים. תיקון נזילה בניאגרות סמויות . נזילות מתחת לכיור, נזילות מדודי שמש. וכדומה . וכל תיקוני האינסטלציה.
:: החלפת דודי שמש וקולטים.
:: החלפת והתקנת ניאגרות ואסלות.
ותק בתחום
בתחום משנת 2018
עצמאי משנת 2020
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.