דוד היה מדהים! הוא הגיע מהר, עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב, סבלני והגון מכל הבחינות. אני שמרתי את המספר שלו ומבחינתי הוא האינסטלטור הקבוע שלי מעכשיו, הכל 10! אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל זיידנר, גבעתיים.
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו כ. רמת גן.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ואיכותי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי עמוס, רמת גן.
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים של חנות.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית גוטליב, חולון.
משוב: 06/12/2025
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע שעה מרגע הקריאה, תיקן ושלום על ישראל. מחיר הוגן, יחס נעים. בדיוק מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי א. קרית עקרון.
משוב: 04/12/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא עזר לנו עם הלכלוך בצנרת ללא תוספת נוספת. שירות מאוד אדיב, יחס מאוד אישי וחם. היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון ורד, חולון.
משוב: 03/12/2025
תיאור השירות:
הוצאת גומייה שנתקעה עמוק בברז מוארך.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ל. ראשון לציון.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
החלפת סיפון בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לירון מגן, גדרה.
משוב: 30/11/2025
חוות דעת:
הוא הגיע במהירות, היה אמין ומקצועי. ממליצה מאוד! היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינוי ל. רחובות.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד הגיע במהירות, החליף לנו ברז ולקח מחיר הגון. שירות ויחס מעולים! היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 187 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.