הוא השקיע הרבה מאמץ, עבד 3 וחצי שעות, לא הצליח לתקן את הבעיה ומאז הוא ניתק איתי קשר. בנוסף, הוא איתר את התקלה, הזמנו חשמלאי אחר שאמר שאין בכלל את התקלה הזו. הוא לקח מחיר קצת יקר בעיניי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
שי הראל, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר ותליית מנורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, זמין, מקצועי, סבלני ואחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 16/07/2024
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת במערכת חשמל לבריכה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הגיע וטיפל ואפילו לא נפגשנו, הכל היה טלפוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
עידו הוא הנדסאי חשמל שמעיד על עצמו שהוא כאן כדי לתת את השירות הכי טוב גם במקרי sos. "אני מקצועי, שירותי, אדיב ונותן מחירים נוחים" הוא מספר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.