הגישור בוצע בתאריך 16/10/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
מסגרת תהליך גישור עם אתר מידרג, בעל המקצוע ביצע החזר כספי חלקי לשביעות רצון הלקוח.
פיצוי כספי בסך 450 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -28/09/2025
חוות דעת:
הייתה נזילה בשירותים והחוויה הייתה זוועה! האינסטלטור הגיע פעם ראשונה והחליף גומיה תמורת כמה מאות שקלים, למרות שהגומיה נראתה בסדר גמור. הנזילה המשיכה ואז התקשרתי אליו שוב. האינסטלטור הגיע פעם שניה והחליף מצוף בעלות של כמעט אלף ש"ח הוא לא הסביר מה הבעיה, לא הראה את המצוף הישן וגם לא את החדש! לא ברור אם בכלל הייתה בעיה במצוף והאם המצוף הישן באמת הוחלף למצוף חדש מקורי! פשוט הכניס את המצוף הישן לשקית. ישנה גם אפשרות להחלפה של מצוף לא מקורי בחצי מחיר והוא אפילו לא הציע את האופציה. בסיום אמרתי לו שהמחיר מאוד יקר וזה מוזר שהוא לא מקזז את המחיר השני עם המחיר של הביקור הראשון, הרי הוא לא סידר את הבעיה! ורק נאלצתי להישאר בבית ולחכות לו. באופן כללי הוא מדבר הרבה ומספר סיפורים כדי למשוך את הזמן - להראות שהוא עובד ולנסות להיראות ״חביב״. הרי בשני הביקורים לקח לו בדיוק כמה דקות להחליף את הגומיה ואת המצוף! חוויה מאוד לא נעימה. הרגשתי מרומה שבסוף נאלצתי לשלם יותר מאלף ש"ח על בעיה פשוטה שלקח לו מספר דקות לתקן.