מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרסום עסקים בגוגל


פרסום עסקים בגוגל נעשה בשלוש דרכים שונות, משולבות בדרך כלל: גוגל מפות, קידום ממומן וקידום אורגני. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא פרסום העסק דרך גוגל מפות – גם חינם וגם מאוד פשוט. בנוסף, קידום ממומן וקידום אורגני יעלו לכם לפחות 3,000-2,000 ₪ כל חודש, ולפני שאתם מתחייבים כדאי שתבינו איך פרסום עסקים בגוגל עובד ועל מה אתם משלמים.

 

 בואו נתחיל בסרטון עם כמה נקודות חשובות על פרסום עסקים בגוגל:

כמו שהובטח בסרטון, קבלו קישור לפתיחת פרופיל בגוגל עסקים
 

פרסום עסקים בגוגל

לפני כל ההסברים, אנחנו רוצים להראות לכם בדיוק איך נראה קידום ממומן, קידום אורגני ופרסום בגוגל מפות. אז בואו נתחיל - כנסו לגוגל ותסתכלו בעמוד התוצאות לחיפוש "רופא שיניים בהרצליה". התוצאות הראשונות ביותר בעמוד נראות ככה, עם הכיתוב מודעה או Ad לידן. אלו הן תוצאות של "קידום ממומן". כלומר, אלה תוצאות של אנשים ששילמו לגוגל כסף עבור הפרסום וההופעה בתחילת העמוד:

 

פרסום ממומן לעסקים בגוגל

 

אחרי שעברנו את המודעות (ויכולות להיות גם 4 כאלה), מגיעות התוצאות מתוך "גוגל מפות". מדובר בעסקים שהוסיפו את העסק למפות אחרי שרשמו אותו ל"גוגל עסקים".

 

עסקים בגוגל מפות

 

לבסוף, במקום האחרון והחביב מגיעות התוצאות האורגניות, כלומר 143,000 הדפים שגוגל מצא באינטרנט בהקשר של "רופא שיניים בהרצליה". התוצאות הראשונות בעמוד הן אלו שלדעת גוגל מתאימות ביותר לחיפוש שלכם. הן מופיעו שם בלי קידום ממומן, אלא באופן אורגני. 

 

עסקים בתוצאות האורגניות בגוגל

פרסום בגוגל לעסקים – גוגל מפות

"גוגל מפות" הוא אחד הכלים היעילים והפופולריים ביותר למציאת עסקים מקומיים (בטח כשאתם תקועים בווייטנאם או פרו ומחפשים משהו לאכול). בחינם לגמרי ובכמה לחיצות כפתור העסק שלכם יכול להופיע גם בתוצאות החיפוש בגוגל מפות וגם בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל. שימו לב – זה ממש לא רק לעסקים במשרד/חנות/קליניקה. גם נותני שירות ביתיים מכל הסוגים והמינים יכולים להירשם לגוגל מפות. בניגוד לקידום ממומן או קידום אורגני, היתרון הגדול ברישום עסק בגוגל מפות הוא שאתם יכולים לעשות את זה לגמרי לבד. גוגל מפות

 

עסקים שונות בגוגל מפות

 

הוספת העסק ורישום העסק בגוגל גוגל

הצעד הראשון הוא רישום העסק בגוגל. עקרונית, כל אחד יכול להוסיף נקודה על המפות של גוגל, אבל רק בעלי עסק מאומתים יכולים להוסיף מספר טלפון ולנהל את הכרטיס. לכן הדבר הראשון שגוגל יעשה הוא לבקש מכם לחפש את העסק. אם במקרה מצאתם, הרישום יהיה קצר יותר ורק תצטרכו לאמת את עצמכם כבעלי העסק. אם זה לא קרה, תצטרכו להקדיש עוד דקה להוספת העסק לגוגל. זה ממש פשוט ולא צריך כאן מדריך מפורט – פשוט עקבו שלב אחרי שלב אחרי ההוראות. כמעט בכל השלבים אתם לא חייבים למלא את כל המידע וללחוץ "הבא" אבל זה ממש לא מומלץ. ככל שתתנו יודע מידע על העסק הלקוחות יבחרו בו יותר והסיכוי שתופיעו ראשונים בתוצאות יעלה.

אם בכל זאת הסתבכתם עם רישום העסק, תוכלו לפנות לאיש מקצוע שעוסק בקידום עסקים בגוגל שיעשה זאת עבורכם בנפרד או בנוסף לקידום ממומן של העסק.

 

רישום עסק לגוגל מפות

 

אימות העסק אינטרקום לבניין - מחיר

אחרי שמילאתם את הפרטים תצטרכו לאמת את העסק שלכם. רק כך העסק שלכם יופיע בגוגל ותוכלו להתחיל לקבל שיחות ולקוחות. אימות עסק בגוגל נעשה בכמה אפשרויות: טלפון, אימייל, שיחת וידיאו או קבלת קוד אימות בדואר. כמובן שהדואר היא האפשרות שתיקח הכי הרבה זמן, שבועיים לפחות, אבל להרבה עסקים זאת האפשרות היחידה המוצעת. במקרה כזה, כדי למנוע בעיות באימות, אל תשנו שום פרט בעסק שלכם עד שהמכתב מגיע אליכם ואתם מאמתים את העסק.

כוכבית שימו לב – אם יש לכם אתר לעסק, בדקו עם מי שבנה עבורכם את האתר אם הוא רשום כבר ב־Search Console של גוגל. אם כן, אמורה להיות לכם אפשרות לאמת את העסק מיד.

 

קידום עסקים בגוגל מפות שריר לכיוון שמאל

עסקים שנרשמים בגוגל יופיעו בתוצאות חיפוש בתוך "גוגל מפות", אבל בדף תוצאות חיפוש רגיל (google.com) מופיעים מקסימום 4 עסקים. מי יופיע שם? האלגוריתם של גוגל קובע על בסיס עיקרון פשוט – ככל שכרטיס עסק רלוונטי לגולשים והם אוהבים אותו, הוא יופיע יותר פעמים במקומות הראשונים. את רוב רובה של עבודת קידום הכרטיס אתם יכולים לעשות בעצמכם. השקעה בכרטיס העסק יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף שהייתם מוציאים על קידום ממומן או קידום אורגני. הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות:

זכוכית מגדלת כמה שיותר מידע – בעולם הדיגיטלי, הבסיס של שירות טוב ומזמין ללקוח הוא כמה שיותר שקיפות, וזה גם אחד הפרמטרים של גוגל לעסק שראוי להופיע בתוצאות הראשונות. לחצו על לשונית "מידע" בכרטיס העסק שלכם ותוודאו שהכל מלא: שעות, מספרי טלפון (תוסיפו גם את הנייד בתור מספר משני, זה ימנע מכם לפספס לקוחות), קטגוריות, תיאור כללי של העסק, מאפיינים, קישור לאתר שלכם, המוצרים שאתם מוכרים.

מגנט שצולם על ידי צלם מגנטים  תמונות וסרטונים – גוגל מעודדת הוספה של תמונות וסרטונים של כרטיס העסק: לוגו, העבודה עצמה, העסק מבחוץ ומבפנים, מוצרים שונים. ההנחיות של גוגל הן שלא להשתמש בהרבה פילטרים או באפקטים מיוחדים – התמונות צריכות להיות כמה שיותר אותנטיות.

הסכמה פניות גולשים – לכל עסק בגוגל עסקים יש אפשרות לקבל שאלות מהגולשים ולענות עליהן, והכל מופיע בדף "שאלות ותשובות" שמופיע אוטומטית בכרטיס העסק. מענה על שאלות גם מקדם את העסק שלכם בגוגל עסקים וגם מראה לגולש המתלבט שהשירות שלכם איכותי ופונה ללקוח.

עכבר מחשב | תיקון מסך מחשב נייד פוסטים – לא הרבה עסקים משתמשים בפונקציה הזו והיא יכולה לתת לכם יתרון משמעותי. כל עסק בגוגל עסקים יכול לכתוב פוסטים על דברים שקורים אצלו: מבצעים, שירותים או מוצרים חדשים, אירועים מיוחדים, שינוי בשעות הפתיחה ועוד. הפוסטים האלו מקדמים את העסק ויכולים אפילו להופיע בדף תוצאות החיפוש מתחת לעסק. לחצו על "פוסטים" בתפריט הראשי ותתחילו לפרסם.

בועת דיבור ביקורות ותגובות – גוגל (וגם הגולשים) מעריכים יותר עסקים שקיבלו דירוגים מלקוחות קודמים (על הנחה זו מבוסס האתר שלנו, קראו כאן על שיטת הדירוג של מידרג). לכן עליכם לעודד את הלקוחות המרוצים שלכם לתת עבורכם דירוג, וכשהם נותנים כזה – תודו להם, זה מראה שאכפת לכם מהלקוחות. אם קיבלתם ביקורת שלילית הגיבו עליה בצורה עניינית ולא כועסת, כך שהגולשים שרואים את התגובה יבינו שמדובר בעסק שמתייחס בכבוד לכל לקוח, גם למי שלא יצא מרוצה.

 

ביקורות על עסק בגוגל מפות

 

יתרונות היתרונות בפרסום עסק בגוגל מפות

נקודה חינם – בניגוד לקידום הממומן או לכתיבת תוכן אורגני, כאן הכל בחינם. אם תרצו, יש אפשרות מתקדמת גם ליצור קידום ממומן בגוגל מפות, אבל שווה לכם קודם כל לנסות להגיע לתוצאות הראשונות מבלי לשלם על קידום.

נקודה לקוחות מקומיים וחמים – אחד המכשולים הגדולים בקידום ממומן הוא למנוע מלקוחות שלא באיזור השירות שלכם ליצור אתכם קשר. כאן המכשול הזה נמנע מראש – מי שמוצא אתכם דרך גוגל מפות בוודאות נמצא קרוב, ולא רק זה אלא שקרוב לוודאי שהוא גם מעוניין לסגור עבודה.

נקודה ללא אתר – קישור לאתר אינטרנט בדף העסק זה אמנם יתרון, אבל רישום עסק בגוגל לא דורש מכם פתיחה של אתר אינטרנט.

נקודה אפשר לבד – רישום כרטיס עסק בגוגל והוספה שלו לגוגל מפות הם דברים פשוטים מאוד שלא ידרשו מכם תשלום לאיש מקצוע חיצוני.


קידום ממומן לעסקים בגוגל מפות

רישום עסק בגוגל וכניסה לגוגל מפות הם חינמיים לחלוטין, אך אם תרצו, גוגל מציעה את האפשרות לקידום ממומן של עסקים בגוגל מפות. עקרונות הפרסום הממומן של עסקים בגוגל מפות דומים לאלו של הקידום הממומן הרגיל – אתם לא משלמים על עצם הפרסום אלא משלמים רק כאשר הגולש הקליק, ביקש הוראות הגעה או לחץ על מספר הטלפון.

 

לאילו עסקים מומלץ הפרסום הממומן בגוגל מפות?

תחרות גבוהה – בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל יכולים להופיע מקסימום 4 עסקים בגוגל מפות, ולא תמיד קל להתברג לשם (ראו את הטיפים שנתנו למעלה). אם אתם נמצאים בתחרות גבוהה מדי אולי שווה לכם לנסות את הפרסום הממומן עד שתצברו מספיק ותק ודירוגים.

עסקים "על הדרך" – למפרסמים בתשלום בגוגל מפות יש אפשרות לקבוע שהעסק שלהם יופיע על המפה של הגולש בלי שהוא חיפש שום דבר. זה יכול להיות רלוונטי לעסקים שאנשים יכולים פתאום "לקפוץ" אליהם באופן ספונטני.

 

מודעה ממומנת של עסק בגוגל מפות

פרסום עסקים בגוגל – קידום ממומן

"קידום ממומן בגוגל" הוא שם כולל לפרסום במגוון אפיקים (תוצאות חיפוש, באנרים באתרי אינטרנט, אפליקציות ועוד) ובמגוון דרכים (טקסט, תמונות, מיקומים ועוד), אבל אנחנו נתמקד בתוצאות החיפוש הממומנות, אלו עם הכיתוב "מודעה" או Ad. בחיפושים פופולאריים יש לפחות 4-2 מודעות בכל עמוד, מה שאומר שלעסקים קטנים יהיה קשה מאוד להגיע ללקוחות בגוגל בלי קידום ממומן.

על רגל אחת, פרסום בגוגל לעסקים בקידום ממומן עובד כך – אתם בוחרים ביטויים מסוימים. אם הגולשים יחפשו את הביטויים האלה הם יראו את המודעה. בכל פעם שמישהו ילחץ על מודעה אתם תשלמו, מה שנקרא "מחיר לקליק" (Pay per click = PPC). המחיר לקליק הוא לא אחיד, אלא משתנה בהתאם לכמות האנשים שרוצים לפרסם עליו, וככל שיש יותר אנשים שרוצים לפרסם מודעה על ביטוי מסוים ומתחרים בכם על הקידום הממומן, המחיר לקליק יעלה. הנה למשל דוגמא מ"הכלי לתכנון מילות המפתח" של גוגל, המראה לכם כמה ביטוי מחופש כל חודש ומה יהיה המחיר המשוער לכל קליק:

 

השוואת מחירים משוערים לפרסום בגוגל

 

שימו לב לעמודה בצד שמאל – קליק על מודעה לביטוי "תיקון מזגן" עולה פי 6 מ"תיקון מגהץ". למה? תיקון מזגן זה ביטוי הרבה יותר תחרותי, כלומר הרבה יותר אנשים רוצים לפרסם אותו באמצעות קידום ממומן, וזה כמובן יכול להשתנות: אם למשל יהיה טרנד חדש של תיקון מגהצים ויותר טכנאים יתחילו לפרסם, המחיר יתחיל לעלות.

כוכבית גוגל גם מציעה שיטות שונות בקידום ממומן, כמו תשלום עבור כל שיחת טלפון או מילוי טופס. לרוב מדובר בתשלום גבוה יותר אבל גם הסיכוי לסגור עסקה גבוה יותר. שווה להציע את זה לאיש ה־PPC שלכם ולשמוע את דעתו בעניין.


שלבי קידום ממומן של עסקים בגוגל

קידום ממומן של עסקים בגוגל זה עניין די מורכב (אנשים משלמים אלפי שקלים ללימודי קידום ממומן), ולפעמים הגדרה אחת לא נכונה של המודעה יכולה לבזבז לכם מאות שקלים לחינם. לכן אם אתם לא מוכנים ולהשקיע שעות רבות של לימודים וניסוי וטעייה, ההמלצה שלנו היא לשלם לאנשי מקצוע עבור פרסום עסקים בגוגל. כדי להימנע מנוכלים וגם כדי שהקמפיין שלכם יגיע לתוצאות כמה שיותר טובות, עדיף שתגיעו מוכנים. אלו הם שלבי הבסיס בקידום ממומן של עסקים בגוגל:

וי הגדרת יעדים – לפני שרצים לתכל'ס, חשוב להגדיר מה בדיוק אתם רוצים להשיג מפרסום העסק בגוגל – שיחות טלפון (מתאים לאנשי מקצוע SOS וטכנאים למיניהם)? אנשים שימלאו טופס עם פרטים ("לידים", מתאים לאנשי מקצוע שמלווים לקוחות לאורך זמן – רואי חשבון, מתווכים, יועצי משכנתא, סוכני ביטוח וכו')? רכישות של מוצרים (מתאים לחנויות כמובן)?

וי בחירת ביטויי חיפוש – בחירה מוצלחת של ביטויי חיפוש היא אחד הדברים הקריטיים ביותר לקמפיין הפרסום שלכם. ביטויי החיפוש צריכים לנסות לשאוף לאיזון בין כמה פרמטרים סותרים – נפח חיפוש גדול, קרבה גדולה לסגירת עסקה, מחיר נמוך לקליק ותשואה גבוהה. מקדם אתרים טוב לא ישפוך את כל הכסף על ביטוי אחד אלא ימצא הרבה ביטויים רלוונטיים, חלקם מאוזנים וחלקם ילכו לקצה אחד, כך שבשקלול כל הביטויים, הקמפיין שלכם יביא תוצאות טובות. שימו לב למשל לדוגמא הבאה מתוך הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל:

 

השוואה בין ביטויים לפרסום עסקים בגוגל

 

הרבה יותר אנשים מחפשים "טכנאי מזגנים", אבל זה ביטוי שלא כולל מיקום. אם הגולש מחיפה ואני מבאר שבע? לעומת זאת רק 170 אנשים מחפשים בחודש "טכנאי מזגנים בתל אביב", אבל המחיר ההתחלתי גבוה כמעט פי 2 – מדובר בחיפוש "חם". הגולש רוצה טכנאי מזגנים עכשיו בתל אביב. כשאנחנו ניגשים לביטוי "תיקון מזגן בתל אביב" המחיר קופץ שוב:

 

ביטוי בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל

 

למה? קשה לדעת בדיוק, אבל ההשערה שלנו היא שבגלל שתיקון מזגנים זו עבודה עם תשואה גבוהה, המפרסמים גם מוכנים לשלם עבורה הרבה יותר.

וי קביעת תקציב – אחרי שהגדרתם יעדים ונעשה עבורכם מחקר מילות מפתח, תוכלו לקבל מאיש המקצוע שלכם הבנה של עלות הפרסום, כלומר כמה תצטרכו לשלם לכל קליק/טלפון/מילוי טופס/לקוח משלם, ובהתאם לתקציב שלכם תצטרכו להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע.

וי מעקב – זה החיסרון הגדול בקידום ממומן בגוגל והתפקיד העיקרי של אנשי ה־PPC שלכם. כדי להגיע לתוצאות טובות, הקמפיין שלכם צריך מעקב תמידי על אחוזי ההצלחה של הביטויים והמודעות שלכם, כך שאם משהו הולך תדעו להשקיע בו יותר ואם משהו נכשל תדעו להיזהר ממנו. השינויים הללו דורשים גם חלוקה מחודשת של עוגת התקציב החודשית שלכם. בקיצור, כאב ראש לא קטן אך חשוב, הכולל מיומנות מתמטיות כמו שימוש ב-Google Analytics (כלי המנתח את פעילות המשתמשים באתר שלכם) וניתוח של קבצי אקסל.

 

עבודה בלפטופ על פרסום בגוגל

 

צו עשה עקרונות הפרסום הממומן בגוגל

מלבד קביעת התקציב וביטויי החיפוש, הצלחת הקידום הממומן תלויה בעוד כמה גורמים. כך תדעו אם איש ה־PPC שלכם עושה את מלאכתו נאמנה:

חסרון דף נחיתה מוצלח – אי אפשר לפרסם בגוגל מבלי לקשר את המודעה לאתר משלכם או לפחות לדף בודד שיצרתם (אם אין לכם, רוב מקדמי האתרים יציעו לכם את השירות של בניית דף כזה). התוכנה של גוגל תסרוק את הדף שאליו אתם מפנים את המודעה ותבדוק את רמת ה-SEO שלו - האם הוא ענייני? האם הגולשים נשארו בו לאורך זמן? האם יש בו קישורים, תמונות, סרטונים? האם הוא נטען במהירות? על פי הניתוח של הנתונים האלה (ושל עוד כמה בסגנון) קובעת גוגל את איכות הדף שלכם, וככל שדף הנחיתה איכותי יותר, סיכוי טוב שהמודעה תופיע יותר פעמים ובמקום טוב יותר בדף התוצאות.

חסרון מודעה טובה – קודם כל המודעה צריכה לעמוד בהנחיות של גוגל כדי שלא תיפסל – המודעה חייבת מנוסחת בצורה תקנית ומכובדת, להסביר בדיוק מה אתם עושים, לא להטעות את הגולש, להיות קשורה לדף שאתם מפרסמים ולעבודה שאתם עושים וכו'. עניין שני הוא השיווק – מודעה מוצלחת היא כזו שפונה אל הלקוח, שמעניינת אותו, שמדברת אליו בגובה העיניים. נסו לתת למישהו שאתם סומכים עליו לקרוא את המודעות שיצרו עבורכם ולשמוע האם הן מעניינות אותו.

חסרון שלילת ביטויים – אם לא הגדרתם אחרת, גוגל "מגדיל ראש" וגם מראה את המודעות שלכם לגולשים שחיפשו ביטויים קרובים אך לא בדיוק כמו אלו שבחרתם. לרוב זה יכול להיות לטובתכם, אבל פעמים רבות זה יכול לפגוע בכם ולהביא לכם המון קליקים לא רלוונטיים. דוגמאות נפוצות: אנשים שמחפשים חינם/בזול/עשה זאת בעצמך, כאלה שמעוניינים לעבוד או ללמוד את התחום שלכם ועוד.

חסרון הגדרות מקום וזמן – זוכרים את הדוגמא של טכנאי המזגנים ללא הכתובת? באפשרותכם להגדיר שרק מי שנמצא באיזור שלכם יראה את המודעות שלכם, כך שלא יתבזבזו לכם קליקים על גולשים מרוחקים. באופן דומה אפשר גם להגדיר זמנים מסוימים שבהם המודעה תופיע – רק בשעות העבודה, רק בימי חול וכו'.

 

דף נחיתה של אתר בטלפון

 

יתרונות קידום ממומן של עסקים בגוגל

וי מהירות – בניגוד לשימוש בגוגל מפות, שבו תצטרכו לצבור דירוגים כדי להצליח, או בקידום אורגני, שידרוש מכם כמה חודשים של סבלנות, קידום ממומן של עסק בגוגל הוא דבר שאפשר לראות ממנו תוצאות מהר מאוד.

וי מעקב מדויק – כפי שכתבנו למעלה, חלק מהעבודה היא ממש מעקב מדויק אחרי המודעות. בניגוד לגוגל מפות או לקידום אורגני, אתם יכולים לדעת בדיוק כמה לקוחות אתם מקבלים וכמה אתם משלמים עליהם.


קידום ממומן לעסקים בגוגל – מחיר

מחיר חודשי לניהול קמפיין קידום ממומן לעסקים בגוגל הוא 2,500-1,500 ₪. חלק ממקדמי האתרים יקחו מחיר חד פעמי דומה עבור עצם הקמת הקמפיין. כל זה לא כולל כמובן את תקציב הפרסום עצמו שהולך ישירות לגוגל.

מחיר בנייה של דף נחיתה לעסקים מתחיל מ־1000-500 ₪ לדף נחיתה פשוט מאוד בתבנית קבועה (שכנראה נמצאת בשימוש אצל הרבה עסקים אחרים), עולה ל2000-1500 ₪ לדף נחיתה מעוצב ורספונסיבי (מתאים את עצמו גם לתצוגה בטלפון), ויכול להגיע גם ל4000-3000 ₪ כשמדובר בדף נחיתה איכותי מאוד שכולל אפשרויות מתקדמות כמו רכישת מוצרים.

 

קידום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל – קידום אורגני

הדרך השלישית והאחרונה לפרסום עסקים בגוגל היא הופעה בתוצאות החיפוש הרגילות, ובשפה אחרת, קידום אורגני של האתר שלכם שכולל בעיקר כתיבה של מאמרים איכותיים.

קידום אורגני מתאים רק לעסקים שיש להם אתר וכדי שהוא יצליח האתר צריך להישאר מעודכן. מחיר קידום אתרים אורגני הוא 3,500-2000 ₪ לחודש, לא כולל בניית האתר עצמו. המחיר הממוצע של בניית אתר תדמית בסיסי לעסק קטן הוא 5,000-3,000 ₪ לא כולל הדומיין (שיעלה לכם עוד כמה דולרים כל חודש).

 

לאילו עסקים מתאים קידום אורגני?

ברור שכל תוספת פרסום תתן עוד סיכוי להגיע ללקוחות, אבל בקידום אורגני ההשקעה הכספית היא רבה ומתחילה להראות תוצאות רק אחר זמן. כמו כן הקידום האורגני נותן ללקוח מידע מקצועי, ולכן חשוב בעיקר לעסקים שמלווים את הלקוחות לאורך זמן - רואי חשבון, אדריכלים, עורכי דין, יועצי משכנתא, מאלפי כלבים וכו'. לעסקים הנותנים שירות חד פעמי ללקוח אנו ממליצים להשקיע בשירות טוב ללקוח (שיתן לכם המלצות מפה לאוזן בהמשך), בשיפור כרטיס העסק ובקידום ממומן.

 

דוגמה למאמרים לקידום אורגני של עיצוב פנים באתר מידרג:

דוגמה למאמרים של קידום אורגני לעיצוב פנים באתר מידרג

פרסום עסקים במידרג

הכותרת הזו קצת מטעה כי מידרג היא לא חברת פרסום אלא חברת דירוג עסקים. העובדה שמדובר בגוף מוכר ואמין בעיני מאות אלפי לקוחות חוסכת מהעסקים את כל הוצאות הפרסום – היא כבר עושה את זה עבורם עם שנים של ניסיון. עסקים שמופיעים במידרג לא משלמים שקל על פרסום. העיקרון של מידרג אומר שככל שעסק יותר טוב, הוא מקבל דירוגים יותר גבוהים וכך גם נמצא בראש הרשימה. ככה במקום להשקיע זמן וכסף במשהו שהוא לא התחום שלהם כמו פרסום, הם יכולים להתפנות לעשות את מה שהם הכי טובים בו – עבודה איכותית והוגנת – ולהרוויח מזה.

נשמע לא רע, נכון? הכניסה שלכם למידרג יכולה להיות מקפצה לעסק שלכם.

 

קבלו 8 סיבות טובות להצטרף למידרג:


חושבים להצטרף? יש לכם שאלות? מלאו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם:


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.