מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיטוף רכב מחיר


אם אתה בעל עסק שמתעניין במחיר עיטוף רכב במדבקה, יכול להיות שקיבלת הצעת מחיר שהשאירה אותך קצת מבולבל. אמנם יש לא מעט מרכיבים שמשפיעים על מחיר ציפוי מדבקה לרכב, אבל בואו נעשה את זה פשוט – העלויות מתחלקות בין העיצוב הגרפי, ההדפסה וההדבקה עצמה. כאן נמצא המפתח למחיר עיטוף רכב – איזה פרמטרים ישפיעו על המחיר, איך אפשר להוזיל עלויות וגם דוגמאות למחירים אמיתיים של עיטוף רכב, לפי עבודות שבוצעו עם עסקים מובילים במידרג.


עיטוף רכב – מחירים מהשטח

קצת לפני שנפרט איך בכלל מתמחרים עיטוף רכב, מה משפיע על המחיר ואיך אפשר להוזיל עלויות - כדי לתת לכם מושג כללי על מחיר עיטוף רכב, צירפנו מספר הצעות מחיר אמיתיות של עיטוף רכבים, לפי עבודות שבוצעו עם עסקים מובילים במידרג במסגרת חבילת טופ מידרג. במסגרת החבילה חיברנו בין עסקים מובילים באתר לבין בית הדפוס ליצירת מיתוג שכולל את פרטי העסק וכיתוב "הדירוג שלי במידרג" שמוביל אל חוות הדעת של לקוחות קודמים.

 

מחיר ציפוי מדבקה מלא של משאית

מידות: 23 מ"ר (שתי דפנות)

מחיר למ"ר: 180 ש"ח

הדפסה + הדבקה: 4,140 ש"ח ללא מע"מ

תוספת עיצוב גרפי: 500 ש"ח

 

 
מדידות לפני עיטוף משאית
עיטוף משאית עם מיתוג טופ מידרג

מחיר ציפוי מדבקה מלא של רכב מסחרי (שברולט סוואנה)

מידות: 22 מ"ר (שתי דפנות+דופן אחורי+מכסה מנוע)

מחיר למ"ר: 250 ש"ח

הדפסה+הדבקה: 5,500 ש"ח ללא מע"מ

תוספת עיצוב גרפי: 500 ש"ח.

 

מדידות לפני עיטוף רכב מסחרי

מחיר מדבקת רשת לחלון רכב בודד

מדבקות פולאיסטר מחוררות להדבקה חיצונית בחלון כלי הרכב

מידות: עד 1.5 מ"ר (עבודת מינימום לחלון אחד)

מחיר למ"ר: 550 ש"ח + מע"מ (כולל הדפסה והדבקה)

תוספת עיצוב גרפי: 75 ש"ח.

 

מחיר מדבקת רשת לרכב - למספר חלונות

מדבקות פולאיסטר מחוררות להדבקה חיצונית במספר חלונות

מידות: 1.5 מ"ר ומעלה

מחיר למ"ר: 380 ש"ח + מע"מ  (כולל הדפסה והדבקה)

תוספת עיצוב גרפי: 50 ש"ח לכל צד.

 

מדבקות רשת לרכב מסחרי

מחיר מדבקהת רכב אטומה/שקופה לפח או חלון בודד

מדבקת פוליאסטר להדבקה חיצונית על פח או חלון.

מידות: עד 1.5 מ"ר (עבודת מינימום חלון/פח אחד)

מחיר למ"ר: 560 ש"ח + מע"מ (כולל הדבקה והדפסה)

תוספת לעיצוב גרפי: 75 ש"ח. 

 

מחיר מדבקת רכב אטומה/שקופה למספר חלונות או פחים

מדבקת פוליאסטר להדבקה חיצונית במספר חלונות/פחים

מידות: 1.5 מ"ר ומעלה 

מחיר למ"ר: 380 ש"ח + מע"מ (כולל הדפסה והדבקה)

תוספת עיצוב גרפי: 50 ש"ח לכל צד.

מדבקות רשת לרכב מסחרי

איך מתמחרים עיטוף רכב

מחיר עיטוף רכב מורכב משלושה פרמטרים: העיצוב הגרפי, ההדפסה וההדבקה עצמה. את ההדפסה וההדבקה נהוג לתמחר ביחד לפי מ"ר בתוספת מע"מ. במקרים בהם גודל המדבקה קטן מ-1.5 מ"ר, בתי דפוס נוהגים לגבות מחיר עבודה מינימלי, במקום תמחור לפי מ"ר. העיצוב הגרפי מתומחר בנפרד ומצטרף למחיר העבודה הכולל.

 

מחיר עיצוב גרפי של ציפוי מדבקה לרכב

השלב הראשון בתהליך מיתוג רכבים הוא העיצוב כמובן. לכן, כלל האצבע הראשון שכדאי להכיר הוא - ככל שתגיעו אל המעצב הגרפי כשאתם יודעים מה אתם רוצים, כך תוכלו להריץ את התהליך מהר יותר, והכי חשוב, להוזיל עלויות.

התרחיש האידיאלי (וגם הזול ביותר) הוא אם יש לכם כבר לוגו קיים שמצריך רק שינויים או התאמות למידות הרכב. בהנחה שאין לכם לוגו קודם או רעיון לסוג העיצוב שתרצו, המעצב יחשוב ביחד איתכם על הקו העיצובי מאפס, רק שזה כמובן, יעלה לכם יותר. שימו לב שגם אם אין לכם רעיון מגובש, כדאי לנסות לחשוב על רעיון התחלתי או להביא תמונה לדוגמה מעיצוב של עסק אחר שאהבתם כדי להבהיר לעצמכם ולמעצבת שלכם את הכיוון וכך  להוזיל עלויות בהמשך. ככל שתבואו מוכנים יותר תחסכו זמן בין הפגישה הראשונית להדפסת מדבקת הרכב. 

עיצוב גרפי למיתוג רכב

עוד גורמים שצפויים להשפיע על מחיר העיצוב הגרפי הם סוג ההדבקה שתבחרו וגודל הרכב. מטבע הדברים עיצוב עיטוף רכב מלא של משאית הוא עבודה מורכבת וממושכת בהשוואה לעיצוב מדבקות רשת לחלון, ולכן גם יעלה יותר. למשל, בעוד שעיצוב גרפי לעיטוף רכב מסחרי מסוג סאוונה יעלה כ- 500 ש"ח, עיצוב גרפי של 3 מדבקות רשת לחלון יעלה כ-150 ש"ח.

בנוסף, אם חשקה נפשכם בעיצוב גרפי מיוחד או עיצוב משתנה על הרכב – כמו למשל כיתוב "עבודות אינסטלציה" בצד אחד של הרכב, וכיתוב "עבודות שיפוצים" בצד השני, תתכוננו לשלם יותר.

 

מחיר הדפסת מדבקות ציפוי לרכב

עלויות ההדפסה מושפעות בראש ובראשונה מגודל הרכב והמדבקה. באופן לא מפתיע, ככל שהרכב גדול יותר והעיטוף יהיה על פני שטח גדול יותר, המחיר יעלה. לדוגמה – עסק במידרג שביצע הדבקה על רכב פרטי שילם 240 ש"ח עבור מדבקה בודדת. לעומת זאת, עסק במידרג שביצע הדבקה על רכבי מסחרי מסוג IVECO שילם 970 ש"ח עבור שתי מדבקות.

שימו לב שמחיר ההדפסה יכול לקפוץ גם כתוצאה מ"הפתעות" לא מתוכננות שעולות במעמד ההדבקה. אומנם, בית דפוס שמכבד את עצמו יעביר לכם הצעת מחיר מפורטת שכוללת את עלויות ההדפסה. יחד עם זאת לפעמים יש תרחישים בלתי צפויים שמתגלים רק בשטח ויכולים להקפיץ את מחיר העבודה, למשל מדבקה שלא יושבת מדוייק על הרכב, או מדבקה שלא מכסה את הרכב במלואו. כדי להימנע ממצבים כאלה חשוב כמובן לא להתפשר וללכת למדידות בבית הדפוס. אבל לצערנו, גם זה לא תמיד מהווה תעודת ביטוח לאי התאמות שמגלים בשטח, בייחוד כשמדובר בעיטוף מלא של הרכב.

 

מחיר הדבקת מיתוג לרכב

גם במקרה של ההדבקה, ככל שהרכב יהיה גדול יותר ושהעיטוף יהיה נרחב יותר, המחיר יעלה. לרוב, ההדבקה מתומחרת בהתאם לשעות העבודה, כאשר שעת עבודה של מתקין עולה כ-200-250 ש"ח. לפעמים, כשמדובר במיתוג קטן כמו מדבקה שקופה לפח או לחלון, חלק מבתי הדפוס לא יגבו תשלום עבור ההתקנה.

פרטמרים נוספים שמשפיעים על מחיר הדבקת ציפוי רכב הם סוג הרכב ומורכבות ההתקנה. כך למשל, עיטוף של רכב עם קימורים או חלקי פח בולטים מצריך עבודה מאומצת והכנות שיכולות לקחת זמן (כשעתיים-שלוש) ולכן גם צפוי להקפיץ את מחיר העבודה.

לדוגמה – הדבקת מיתוג על רכב מסחרי מסוג שברולט סאוונה נחשבת עבודה מורכבת שכוללת חיתוכים רבים ולכן צפויה להימשך כ-7-8 שעות ולעלות כ- 1,400-2,000 ש"ח עבור ההדבקה בלבד. לעומת זאת, עיטוף רכב מסחרי מסוג סיטרואן ברלינגו הוא עבודה פשוטה יותר שצפויה להימשך כ-4-5 שעות, ולעלות כ-800-1,250 ש"ח.

הדבקת עיטוף לרכב

מה עוד משפיע על מחיר עיטוף רכב

חוץ מהעיצוב, ההדפסה והדבקה יש עוד כמה גורמים שיקבעו אם תהיו בצד הגבוה או הנמוך של מחיר עיטוף רכב:

רכב ממותג איפה עושים את המיתוג: אם אתם גרים בגוש דן בטח לא תופתעו לשמוע שיוקר המחיה במרכז בא לידי ביטוי גם במחיר מיתוג הרכב. בפריפריה תוכלו לקבל הצעת מחיר נמוכה משמעותית בהשוואה למרכז. וכן, הרבה פעמים זה אפילו יצדיק נסיעה לבית הדפוס במיוחד.

רכב ממותג המעצב הגרפי: כשאתם ניגשים לתהליך מיתוג הרכב עומדות בפניכם שתי אופציות – בחירה במעצב פרטי או במעצב הגרפי של בית הדפוס. לרוב, בחירה במעצב גרפי של בית הדפוס תוזיל את העלויות בצורה משמעותית. שימו לב שלא כל בית דפוס יש מעצב גרפי, אז אם אתם מחפשים לחסוך כמה מאות שקלים שווה לפנות לבית דפוס שעובד עם מעצב. בדרך כלל מגוון העיצובים שבית הדפוס יציע יהיה מצומצם יותר. אם העיצוב הוא שעומד בראש מעיניכם תוכלו לעשות סקר שוק ולבחור במעצב גרפי עצמאי שאתם מתחברים אליו - רק אל תשכחו לוודא שיש לו ניסיון עם עיצוב רכבים.

רכב ממותג מיתוג קודם: אם יש לכם מיתוג קיים לרכב שהתקלף או ידע ימים טובים יותר, תאלצו לבצע תחילה קילוף של הרכב.  החדשות הטובות הן שאת הקילוף תוכלו לבצע בבית הדפוס שמתקין את המיתוג החדש שלכם. החדשות הרעות הן שזה יוסיף לא מעט למחיר העבודה הכולל – בייחוד כשמדובר בעיטוף מלא. לדוגמה – עסק שביצע עיטוף משאית במסגרת חבילת טופ מידרג שילם 1,800 ש"ח עבור קילוף מלא של משאית והכנות לצורך הדבקת עיטוף חדש. אם המיתוג הקודם שלכם דהוי אבל לא התקלף תוכלו לבצע הדבקה על גבי העיצוב הקיים ובכך לחסוך את עלויות הקילוף.

עיטוף רכב איווקו

רכב ממותג סוג המדבקה: כשמדובר בעיטוף רכב פרטי או עיטוף חלקי מומלץ להשתמש במדבקות מסוג ויניל או פוליאסטר שמחזיקות מעמד לאורך זמן ויחסית זולות ביחס לחלופות אחרות בשוק. יחד עם זאת, כשמבצעים עיטוף מלא של משאית או רכב מסחרי מומלץ להשתמש במדבקות מיוחדות עם תעלות אוויר שנחשבות איכותיות במיוחד. מדבקות אלו מגיעות עם דבק חזק ועבה שיבטיח שההדבקה תחזיק לאורך זמן. בנוסף, החומר המיוחד שלהן מאפשר לבצע הדבקה חלקה ללא היווצרות של בועות אוויר.  

כמו שאתם כבר יודעים, לאיכות יש מחיר. בעוד שמדבקה מויניל עולה כ-4-5 ש"ח למטר, מדבקה עם תעלות אוויר עולה כ-20 ש"ח למטר, מה שישפיע כמובן על מחיר העבודה הסופי. בעוד שבעיטוף רכב פרטי ניתן להסתפק במדבקות ויניל, במקרה של עיטוף מלא של רכב מסחרי או משאית, מומלץ בחום להשתמש במדבקות עם תעלות אוויר.

רכב ממותג שילוט לנגרר: אם יש לכם נגרר לרכב עם עגלה פתוחה תוכלו לבצע מיתוג על שלט אלומיניום (לוקובנד) שיחובר לפרופיל הברזל של הרכב/נגרר. יש לקחת בחשבון שהתקנת לוקובונד מצריכה עבודה גם מול בית דפוס וגם מסגר. בשלב הראשון, יש לפנות למסגר להתקנת מסגרת  עבור השלט. רק לאחר מכן בית הדפוס ידפיס את שלט הלוקובנד ויתקין אותו על המסגרת. תוספת העבודה של המסגר צפויה להוסיף כמה מאות שקלים נוספים למחיר העבודה הכולל.

מיתוג נגרר לרכב

טיפים לעיטוף רכב שיחסכו לכם

כסף מתגו את מה שחשוב: הפער בין מחיר עיטוף מלא לחלקי הוא כמעט כפול. לכן, אם השיקול הכלכלי הוא שמנחה אתכם כדאי שתשקלו לבצע עיטוף חלקי של החלקים המרכזיים ברכב כמו החלונות ותוותרו על חלקים שנחשבים "טריקים" יותר לעיטוף כמו הדלתות והידיות שייקרו את העסק. אם כבר החלטתם ללכת על עיטוף מלא, מומלץ לחשוב פעמיים אם אתם רוצים לכלול גם עיטוף של הטמבון. עיטוף טמבון הוא עבודה מאתגרת וממושכת שאורכת כשעתיים-שלוש לטמבון בודד. אז אם אתם רוצים לחסוך בעלויות תחשבו עד כמה הטמבון קריטי לכם. 

כסף קובץ פתוח:  במידה ויש לכם כבר לוגו משלכם, ואתם רוצים לשלב אותו כחלק מהמיתוג החדש, חשוב שתעבירו למעצב שעושה לכם את המיתוג את הלוגו בקובץ פתוח. אם תשלחו לו קובץ סגור, כלומר קובץ שאי אפשר לערוך אותו ולעשות בו שינויים, המעצב יצטרך ליצור לכם את הלוגו מחדש והתשלום על זה יגדל. לכן אם מישהו עשה לכם לוגו בעבר – צרו איתו קשר כדי שישלח לכם את הלוגו בקובץ פתוח (בדרך כלל מדובר בקובץ של תוכנת אדובי אילוסטרייטור או אינדיזיין). לצערנו, ללא קובץ פתוח לא ניתן להתאים את הלוגו הקיים למידות הרכב, כך שבמקרה הזה תצטרכו לבצע שיחזור של הלוגו על ידי מעצב, מה שיעלה לכם כמעט כמו עיצוב גרפי רגיל.

כסף מדידות או לא להיות: כמי שעובדים עם עסקים רבים על מיתוג רכב, נתקלנו לא פעם ב"פאלטות" בשטח. אנחנו יודעים שהגעה לבית הדפוס רק לצורך מדידות יכולה להיות מייגעת, אבל מדידה מדוייקת בתחילת התהליך, בדרך כלל תימנע מכם עוגמות נפש והוצאות מיותרות בהמשך. לחלק מבתי הדפוס יש מידות מוכנות של רכבים, כך שאם התזמל מזלכם ולבית הדפוס יש את המידות של הרכב שלכם תוכלו לחסוך נסיעה לבית הדפוס לצורך המדידות.


אחריות על מיתוג רכבים

אחרי שהחלטת ללכת על מיתוג לרכב, חשוב שתבדקו בשלב הראשון מה האחריות שבית הדפוס מציע לכם. עמידות ככל שיהיו, מדבקות לרכבים לא חסינות מפני דהיות, קילופים ונזקים חיצוניים. לרוב, בתי הדפוס נותנים 3 שנות אחריות לאיכות ההדבקה וטיב ההדבקה (בהנחה שביצעתם הדבקה בבית הדפוס), אז אל תשכחו לוודא את זה לכל מקרה שלא יבוא מחייך


שאלות נפוצות על מחיר עיטוף רכב

כמה עולה עיטוף רכב?

טווח המחירים של עיטוף רכב רחב למדי, ומושפע בראש ובראשונה מסוג הרכב והעיטוף ומושפע מפרמטרים נוספים כמו העיצוב הגרפי, מיקום בית הדפוס וחומר המדבקה. בדרך כלל, על עיטוף רכב מסחרי או ארגז של משאית תשלמו כ-5,000-6,000 ש"ח. טווח המחירים של עיטוף חלקי הוא רחב למדי כתלות בגודל הרכב, ומתחיל מ-600 ש"ח ויכול לעלות מעל 1,500 ש"ח.

כמה עולה עיצוב גרפי למיתוג רכב?

מחיר העיצוב הגרפי מושפע מכמה אלמנטים: בחירה בין מעצב פרטי לבין מעצב של בית הדפוס, האם מדובר בעיצוב מאפס, עיצוב חלקי או התאמה של לוגו קיים ועוד. כדי לעשות קצת סדר, צירפנו כמה דוגמאות להצעות מחיר לעיצוב גרפי שהוצעו לעסקים במסגרת חבילת טופ מידרג:

סוג העיצוב

מחיר

עיצוב גרפי למשאית (כולל בניית לוגו)

700 ש"ח

עיצוב גרפי למשאית (ללא בניית לוגו)

500 ש"ח

עיצוב גרפי לרכב פרטי/מסחרי (כולל 3 מדבקות לחלון/פח)

50 ש"ח עבור כל מדבקה

התאמת/שינוי לוגו קיים

200 ש"ח

 

מה זה טופ מידרג?

 טופ מידרג הוא תו איכות השמאפשר לכם להראות ללקוחות שאינם ממידרג את כל חוות הדעת שלכם. במילים אחרות, החבילה היא מקשרת לדף עם כל חוות הדעת עליכם כך שאתם יכולים לתת ללקוחות שמתעניינים בכם לקרוא את כל מה שאמרו עליכם. כמו כן, בדף אין רשימת בעלי מקצוע אחרים, כך שאתם לא צריכים לחשוש. בנוסף, השירות מספק מגוון אפשרויות למיתוג רכבים בשילוב ברקוד נסרק שמוביל ישר לחוות הדעת שלכם.

 

איך מזמינים טופ מידרג?

את חבילת טופ מידרג תוכלו להזמין באמצעות האפליקציה. לאחר ההזמנה יופיע לכם באפליקציה קישור לדף עם חוות הדעת עליכם שאותו תוכלו לשתף עם לקוחות. פרטים נוספים תוכלו למצוא ממש כאן.


מעוניינים להצטרף למידרג, להיות מדורגים ולקבל עבודות? כאן נרשמים


אנשים שהתעניינו בעיטוף רכב מחיר התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.