מוקד מידרג: 1-700-707-233

טופ מידרג


הכניסה למידרג הייתה רק ההתחלה. עכשיו, אחרי שכבר התבססת, שהדירוג שלך מצוין, העסק שלך הוא כבר חלק מהעסקים המובילים במידרג, ובשפה שלנו - הטופ מידרג. חבילת טופ מידרג מאפשרת לעסקים המדורגים במידרג לשתף את חוות הדעת שלהם ברשתות החברתיות, על מגנטים, שלטים, רכבים ומשאיות, כך שלא רק גולשים באתר יוכלו לראות אותן. רוצים לשמוע עוד על טופ מידרג ואיך זה יכול לעזור לעסק שלכם? כל המידע כאן למטה

טופ מידרג

טופ מידרג: נעים להכיר

אתר מידרג הפך עם השנים שם נרדף לאמינות של עסקים, וכעת טופ מידרג הוא תו האיכות שלו. בראש ובראשונה מדובר בחוות הדעת עליך, מה שמעיד יותר מכל על האיכות שלך, זמינות בלחיצת כפתור בכל מקום, באינטרנט וברשתות החברתיות, על הרכב שלך, על הדלת של הלקוח ובאתר האישי שלך. לזאת מצטרף מיתוג ייחודי של העסק שלך, משולב יחד עם תו האיכות "הדירוג שלי במידרג", הוכחה לכל העולם שיש כאן עסק שאפשר לסמוך עליו.


טופ מידרג – איך זה עובד

בעל עסק שהגיע לטופ מקבל עם הצטרפותו:

נקודה קישור לדף אישי הכולל את הדירוג וכל חוות הדעת על העסק, מנותק מהאתר הרגיל של מידרג, ללא עסקים מתחרים, ללא משוב וללא כל עמלה על עסקאות.

נקודה קוד הטמעה של הדף האישי לאתר האינטרנט, לחתימת המייל ולכל הרשתות החברתיות.

נקודה מדבקות בגדלים שונים עם תו איכות "הדירוג שלי במידרג" וקוד QR ישירות לדף.

נקודה מיתוג אישי מסובסד המתאים לצרכי העסק: שלטי הקמה, שלטי זכוכית, מגנטים, מדבקות לרכב ולמשאית, ועוד ועוד.


טופ מידרג – באינטרנט וברשתות החברתיות

את הדף האישי של העסק אפשר לשתף במגוון דרכים: בוואטסאפ, בפייסבוק, באינסטגרם ובאתר האישי שלך. 


טופ מידרג – תו איכות

ההצטרפות לטופ מידרג מקנה לך מדבקות עם תו איכות "הדירוג שלי במידרג" וקישור ברקוד QR אל הדף האישי שלך. כל מי שיסרוק את הקוד הזה יגיע ישירות אל דף חוות הדעת שלך, ואחרי שהוא יקרא אותן ויקרא לך לעבודה – הוא לא לקוח מידרג, כלומר, לא תשלם עמלה והוא לא יצטרך לתת חוות דעת. ככה פשוט.


טופ מידרג – מיתוג אישי

אנחנו מאמינים שעסקים בטופ מידרג צריכים להגיע לקדמת הבמה הציבורית. כל עסק בטופ מידרג זכאי למיתוג אישי מסובסד שמותאם בדיוק אליו: מבקר בבתים? מגנטים. יושב במשרד? שלט זכוכית. עובד בשטח? שלטי הקמה. הרבה על הכביש? מדבקות לרכב, הסתכלו בתמונות כדי לראות את כל הדוגמאות, לא ראית את מה שאתה רוצה? אנחנו פתוחים לרעיונות חדשים. המיתוג משולב עם תו איכות "הדירוג שלי במידרג", כך שכולם יבינו שמדובר באחד העסקים הטובים בישראל. 

המיתוג האישי של טופ מידרג

הצטרפות לטופ מידרג

רק העסקים הטובים ביותר במידרג זכאים לטופ מידרג, ואתם כבר מכירים את השיטה שלנו...עסק מצטיין הוא עסק בעל דירוג מעל 9.5 בכל הפרמטרים ומספר מסוים של חוות דעת, תלוי בתחום. שירות טופ מידרג הנו בעלות חודשית קבועה. ההצטרפות נעשית בהרשמה קצרה דרך מחלקת השיווק:

טלפון בטלפון - 077-360-4221 

דואר אלקטרוני באימייל - top@midrag.co.il

וואטסאפ בוווטסאפ – 055-6840835

הגעתם לטופ. מחכים לכם.


לא נמצאים במידרג? כאן נרשמים להצטרפות


אנשים שהתעניינו בטופ מידרג התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.