מוקד מידרג: 1-700-707-233

חשבונית דיגיטלית מומלצת


כבר כמה חודשים שחברים אומרים לכם "תעברו לחשבונית דיגיטלית" ו"וואי וואי, מאז שעברתי לחשבונית דיגיטלית הכל הרבה יותר מהיר" ואתם כבר לגמרי משוכנעים, אבל פשוט לא בטוחים לאיזו חברה לעבור ואיזו חשבונית דיגיטלית מומלצת. אנחנו ממש מבינים אתכם. בדיוק בגלל זה שאלנו את בעלי המקצוע והעסקים העצמאיים המדורגים במידרג - מה היא החשבונית הדיגיטלית המומלצת לדעתם. רוצים לדעת מה הם ענו? הכל כתוב ממש בהמשך.


למה לעבור לחשבונית דיגיטלית

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי מקצוע בוחרים לעבוד עם חשבונית דיגיטלית, שהיא חשבונית שנשלחת באמצעות הטלפון הנייד או המחשב, ללא שימוש בנייר. מעבר לעובדה שהחשבונית הדיגיטלית עוזרת לשמור על איכות הסביבה, היא גם חוסכת לכם זמן וכסף, והופכת את כל ההתנהלות הבירוקרטית לפשוטה וידידותית.

רוצים דוגמא? קבלו: דורי הוא איש מיזוג אוויר שעובד עם פנקס חשבוניות מנייר. בדרך כלל הוא בעל מקצוע סופר מסודר ומאורגן, אבל פעם אחת הוא איבד פנקס חשבוניות שלם. "זה היה סרט. אי אפשר היה לשחזר את זה. ברור לי שעם חשבונית דיגיטלית זה לא היה קורה לי. אפילו הייתי יכול לשחזר את כל החשבוניות בכמה דקות".

האמת? צודק. עם חשבוניות דיגיטליות הרבה יותר קל לשחזר מסמכים וגם ברוב החברות שמספקות שירותים של חשבוניות דיגיטליות יש עוד אפשרויות ניהול של ניירת ובירוקרטיה כמו דו"ח הכנסות והוצאות, השוואה בין השנה הנוכחית לשנה הקודמת, סליקת אשראי ושליחה אוטומטית של דוחות אל רואה החשבון שלכם. תחשבו איזה נחמד זה, אתם לא צריכים יותר לדאוג לשלוח את הדו"ח לרו"ח.

בדיוק בזכות הסיבות האלה, החשבוניות הדיגיטליות נעשו נפוצות מאוד ויש הרבה חברות שמציעות שירותים של חשבוניות דיגיטליות, כך שלפעמים קצת קשה לבחור מתוכן את החברה המומלצת ביותר. כדי להקל עליכם את הבחירה שאלנו את בעלי המקצוע המדורגים במידרג, מה לדעתם היא החשבונית הדיגיטלית המומלצת ביותר.

 

חשבונית דיגיטלית

חשבונית דיגיטלית - איך בדקנו

מי שיודע הכי טוב מהם היתרונות והחסרונות של חשבונית דיגיטלית, הם כמובן אתם - עסקים עצמאיים ובעלי מקצוע. לכן ביקשנו מיותר מ-200 בעלי מקצוע המדורגים באתר מידרג, לספר לנו קצת על השימוש בחשבונית דיגיטלית. בהתחלה ביקשנו לדעת האם הם בכלל משתמשים בחשבונית דיגיטלית ואם כן מה היתרונות שלה. בנוסף, שאלנו עם איזו חברת חשבוניות דיגיטליות הם עובדים והאם הם מרוצים או לא.


בעלי מקצוע שמשתמשים בחשבונית דיגיטלית מומלצת

מתוך כ-230 בעלי מקצוע שענו על השאלון, 37% אמרו שהם משתמשים בחשבונית דיגיטלית ו-63% בחרו להשאר עם פנקסי החשבוניות מנייר. 8% מבין בעלי המקצוע שמשתמשים בחשבונית דיגיטלית הם אנשי מיזוג אוויר ועוד 8% הם טכנאי מחשבים. מיד אחריהם נמצאים מנעולנים, טכנאי מוצאי חשמל, אינסטלטורים ואנשי אינטרקום ואזעקות, כל אחד מהם מהווה 6% ממשתמשי החשבונית הדיגיטלית. בהמשך נמצאים גם שיפוצניקים, אנשי תריסים וחלונות, מוסכים, אנשי איטום, נגרים, מדבירים, גננים ועוד.

מבין כל בעלי המקצוע שהמליצו על השימוש בחשבונית דיגיטלית 56% מהם בגילאי 30-40. 25% בגילאי 40-50 ועוד 16% בגילאי 50-60. רק 4% מבעלי המקצוע שממליצים להשתמש בחשבונית דיגיטלית הם בני 20-30, אז מי אמר שהעולם שייך לצעירים?

 

 


חשבונית דיגיטלית מומלצת - למה קשה לעבור?

בואו רגע נחזור לנתון די חשוב - מבין בל בעלי המקצוע שענו על השאלון, 63% אמרו שהם מעדיפים לעבוד עם חשבוניות נייר ורק 37% מבעלי המקצוע עבור לחשבונית דיגיטלית.

כשניסינו לברר למה בעלי המקצוע בחרו שלא להשתמש בחשבוניות דיגיטליות קיבלנו הרבה תשובות שהתחלקו לכמה סיבות. חלק מבעלי המקצוע אמרו שהם פשוט עוד לא מכירים את האופציה של חשבונית דיגיטלית. חלקם ציינו שיש לקוחות שמעוניינים בחשבונית נייר לתיוק ואילו אחרים אמרו שהם לא בטוחים שיסתדרו טכנולוגית ושכרגע הם מעדיפים לתת חשבוניות נייר.

אחוז לא מבוטל מבעלי המקצוע סיפרו שהם בדיוק בתהליך של מעבר לחשבונית דיגיטלית ולא מספיק מכירים את התהליך. אם אתם עוד לא בטוחים שאתם רוצים לעבור לחשבונית דיגיטלית, אנחנו ממליצים לקרוא קודם את המאמר חשבונית דיגיטלית - יתרונות וחסרונות, שם תוכלו למצוא את כל המידע - למה כדאי חשבונית ירוקה, מה החסרונות, כמה עולה חשבונית דיגיטלית ומה צריך לדעת לפני שעוברים לחשבונית דיגיטלית. הכול, כדי שבסוף תקבלו את ההחלטה הכי נכונה בשביל העסק שלכם.


חשבונית דיגיטלית מומלצת

אם אתם כבר כאן, כנראה שהבנתם כמה חשבונית דיגיטלית היא עסק משתלם וכל מה שנותר לכם זה לבחור מה היא החשבונית המומלצת והנכונה בשבילכם. מוכנים לתוצאות? הנה. כך מתפלגים 50 בעלי המקצוע שבחרו לעבוד עם חשבונית דיגיטלית:  

במקום הראשון נמצאת החשבונית הדיגיטלית של המותג "חשבונית ירוקה" עם 34%, כשאת המקום השני קטפה "חשבונית אונליין" השייכת לחברת "רווחית" עם 17%.

15% מבעלי המקצוע אמרו שהם עובדים עם חברת Icount מה שהציב אותה במקום השלישי, ובמקום הרביעי עם 11% אחוזים כל אחת, נמצאות שתי חברות:  Invoice4u ו- smartbee.

בתחתית הטבלה נמצאת חברת EZCOUNT עם 4%. בנוסף, 9% מבעלי המקצוע סיפרו שהם עובדים עם חברות שונות אחרות.

 

חשבונית דיגיטלית מומלצת - לפי חברות

חשבונית דיגיטלית מומלצת של חשבונית ירוקה

חשבונית ירוקה  על המותג "חשבונית ירוקה" שהגיעה למקום הראשון, סיפרו בעלי המקצוע שהם קיבלו הרבה המלצות מחברים, שהממשק שלו ידידותי, המחיר נוח מאוד ויש גם חודש ניסיון בחינם. בנוסף יש מגוון דוחות שניתן להוציא בכל זמן ולראות את מצב העסק.

בעלי מקצוע אחרים סיפרו שהממשק של "חשבונית ירוקה" נוח. אייל, מדביר המדורג בדירוג של 9.99 אמר "כל המידע זמין לי. יש פירוט של כל ההכנסות וההוצאות ובאיזו דרך - אם בצ'ק, בהעברה או במזומן. בנוסף, כל המסמכים מאוד מסודרים ומאוד נוחים לשימוש. בסוף כל חודש יוצא פירוט מדויק אל רואה החשבון וכל ההתנהלות חוסכת לי המון זמן. אני ממליץ בחום!"  

 

חשבונית דיגיטלית מומלצת של "חשבונית אונליין" ו"רווחית"

חשבונית ירוקה  קודם כל, כדאי לדעת ש"חשבונית אונליין" היא מותג החשבוניות הדיגיטליות של תוכנת "רווחית", שהיא תוכנה לניהול חשבונות וניהול העסק, כך שבעצם זו אותה חשבונית. חלק מאלה שהמליצו עליה, ציינו את העובדה הזו כיתרון משמעותי - נוח לעבוד איתה כיון שהיא כבר מקושרת לתוכנת הנהלת החשבונות. אחרים סיפרו שנח מאוד להשתמש בה וגם שהחשבונית הדיגיטלית חינמית, למי שיש את התוכנה של "רווחית".

עופר, איש אינטרקום ואזעקות שמדורג עם 422 דירוגים אמר ש"קל לעקוב אחרי החשבונית הדיגיטלית כיון שהיא ממוחשבת ומצד שני, אני יכול להוציא אותה במקום ללקוח".

 

הפקת חשבונית דיגיטלית

 

חשבונית דיגיטלית מומלצת של Icount

חשבונית ירוקה  על החשבונית של Icount המליצו בעלי המקצוע בזכות הממשק הקל ונוח לשימוש וגם כי קיבלו עליה המלצות מחברים.

שי, חשמלאי שמדורג במידרג סיפר על החשבונית של Icount: "אני לא יודע מה זה לעבוד בלי חשבונית דיגיטלית. לדוגמא, היום רו"ח של לקוח ביקש שאני אשלח לו צילום של חשבונית על עבודה שעשיתי לפני 4 חודשים. מצאתי את החשבונית בשניות ושלחתי אותה בקליק אחד. מבחינתי השימוש בחשבונית דיגיטלית הוא חלק מהשירות הטוב והיעיל ללקוח".

ואילו דודי, שמדורג עם 316 חוות דעת אמר שהוא "ממליץ על החשבונית הדיגיטלית בזכות הכל! יש מעקב מסודר על כל העסקאות, אין ניירת שהולכת לאיבוד והגשת דוחות לרו"ח מתבצעת בלחיצת כפתור."

 

חשבונית דיגיטלית מומלצת של INVOICE4U

חשבונית ירוקה  על החשבונית הדיגיטלית של INVOICE4U המליצו בעלי המקצוע כיון שהיא זולה ונוחה לשימוש מול רואה החשבון. אליהו, יועץ משכנתאות אמר שמשתמש בה סיפר לנו: "יש יתרון עצום של חיסכון בזמן ובנייר מיותר. בנוסף, החשבונית ממתגת את העסק והעבודה איתה נוחה יותר".

 

חשבונית דיגיטלית מומלצת של smartbee

חשבונית ירוקה  בעלי המקצוע ממליצים על חשבונית דיגיטלית של smartbee כיון שהמערכת שלהם פשוטה לתפעול וקיימים כל סוגי המסמכים ללא הגבלה, כולל סליקה ב"מחיר בדיחה". רוסלן, חשמלאי שמדורג עם 116 חוות דעת ציין ש"כאשר אתה משתמש בחשבונית דיגיטלית החשבונית נראית רצינית יותר והלקוח לא צריך להתחיל לפענח מה רשמת בחשבונית. חוץ מזה לבעל עסק יותר קל לייצר מסמכים נוספים על סמך מסמך אחד ראשי שכבר קיים במערכת".


רוצים להפיק יותר חשבוניות? במידרג עסקים טובים מקבלים הרבה עבודה. כאן נרשמים


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.