היה אחלה, הוא היה מקצועי, אמין וענייני, המזגן הרעיש, הוא בדק אותו ואמר שכדי לפתור את הבעיה הזו צריך להחליף את המנוע ובמקרה הזה המנוע תקין אז אין צורך, לקח תשלום רק עבור הביקור ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף פ. נס ציונה.
משוב: 26/07/2017
תיאור השירות:
החלפת מדחס, ועבודות חשמל נוספות במזגן מרכזי של חברת תדיראן 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם זלינגר, תל אביב.
משוב: 22/07/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במיזוג האוויר.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ש. הרצליה.
משוב: 22/07/2025
חוות דעת:
מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון ג. רמת השרון.
משוב: 22/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדאירן wind שנזלו ממנו מים מהמאייד.
חוות דעת:
איש מקסים, מקצועי, נעים הליכות ואכפתי. מומלץ בחום, היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי פרץ, אשקלון.
משוב: 13/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי VRF מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע למישהי אחרת, אבל הוא נתן שירות מצוין, פתר לה את הבעיה אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שולה שפיגל, הרצליה.
משוב: 10/07/2025
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אני לא יודעת לדרג מבחינת המחיר אבל הכל היה 100%!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה שמר פרי, הוד השרון.
משוב: 10/07/2025
חוות דעת:
יצאתי בתחושה טובה! מילוי גז נראה מקצועי ובסדר חבל שאין אחריות לפחות ל3 חודשים. לא יודעת מה מקובל אבל אם כך הנוהל אצל כולם אז בסדר גמור. לגבי מחיר אין לי למה להשוות אבל כנראה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
Ophir P. רעננה.
משוב: 09/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מזגן טורנדו עילי 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 474 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.