האמת, קצת התאכזבתי. היה אמור להגיע לתקן סתימה בחדר אשפה בבניין. קבענו מחיר לשעה וטווח של 3 שעות בהן הוא היה אמור להגיע. פשוט לא הגיע, לא עדכן ולא הסביר גם אחרי שפניתי אליו שוב.
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
הילה ס. פתח תקווה.
אשרור: 24/05/2025
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היתה לי בעיה עם הצינור של מכונת הכביסה, עבד הסביר לי בדיוק מה עלי לעשות. בהסבר מפורט ובסבלנות, בזכותו הצלחתי לפתור את הבעיה. תודה רבה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יאיר צביליחובסקי, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2025
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר מקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! אפילו עזר בתיקון קטן ללא עלות והגיע בערב חג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל גל, פתח תקווה.
אשרור: 06/02/2025
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
התקנת מסנן אבנית לבית.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה בירון, פתח תקווה.
אשרור: 20/01/2025
משוב: 23/09/2024
תיאור השירות:
חיבור מכשיר תמי 4 לנקודת מים קיימת לאחר הוספת ברזון.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אנואל יעקובוב, פתח תקווה.
אשרור: 28/11/2024
משוב: 27/08/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה של קצב זרימת מים נמוך.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא תיקן לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים ל. פתח תקווה.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
יצירת מעקף בצנרת אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בחור טוב, עשה את העבודה ואין שום בעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יגאל כרמי, פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2024
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
החלפת קטע צינור במונה מים בחדר המדרגות.
חוות דעת:
היה מעולה והכל היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי אך קבענו ליום מסוים וברגע האחרון לא היה יכול להגיע אז הגיע ביום שלמחרת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
איציק פרי, פתח תקווה.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עבד בעל עסק בתחום האינסטלציה. כך הוא מספר: "אחרי שלמדתי את חוקי האינסטלציה עבדתי בהקמת מערכות אינסטלציה כלליות מא' עד ת' לפי תוכניות מהנדסים ופריסות אדריכלים.
ביצעתי המון פרויקטים בים היתר בבניינים רבי קומות, וילות ומוסדות ציבור". הוא מוסיף: "אחרי שרכשתי ידע ומיומנות מקצועית ולמדתי לקרא את המערכות טוב פתחתי עסק משל עצמי".
עבד מסכם: "היום בגילי, אני סופר אינסטלטור שעושה הכל כמו שצריך וכדרישת התקן הישראלי. חשוב לי לא לחפף. אני מסתפק במועט ורוצה להיות חבר של כל לקוח, גם אם סתם לייעץ בכל מיני ענייני אינסטלציה"
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ללקוחות פרטיים, חברות בנייה, לוועדי בית ולרשויות ומוסדות ציבור
:: שיפוץ חדרי אמבטיה
:: תיקון נזקי צנרת מכל הסוגים כולל צנרת בניין, מונה וקו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.