היה מקצועי, יעיל. ענה מהר, הגיע מהר. זיהה מה צריך לעשות ואיך להתקין. הכל תקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה שרייבר, ירושלים.
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילות באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד מאוד קשה, הגיע פעמיים, והיה מצוין. התייחס יפה. לטעמי טיפה יקר, אבל אני לא בעל מקצוע להבין את זה
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ק. ירושלים.
משוב: 22/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא נתן שרות מקצועי והצליח לפתור תקלה שאינסטלטורים שהיו לפני לא הצליחו לפתור. הוא לקח מחיר מעט יותר גבוה מהמחיר שאמר בהתחלה אך עדיין ביחס לשרות המחיר היה הוגן, לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית ש. הרצליה.
משוב: 13/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב במטבח.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ניר לוי, הרצליה.
משוב: 11/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ריקרדו ברץ, רמת גן.
משוב: 10/11/2025
חוות דעת:
השירות היה מקצועי מאוד, סך הכל בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צחי שמואלי, נתניה.
משוב: 06/11/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירות מעולה במחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל לב, פתח תקווה.
משוב: 04/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביר כ. פתח תקווה.
אשרור: 21/09/2025
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
הברזה מפתיחת סתימה.
חוות דעת:
האמת, קצת התאכזבתי. היה אמור להגיע לתקן סתימה בחדר אשפה בבניין. קבענו מחיר לשעה וטווח של 3 שעות בהן הוא היה אמור להגיע. פשוט לא הגיע, לא עדכן ולא הסביר גם אחרי שפניתי אליו שוב.
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
נדב וקסלר, רמת השרון.
אשרור: 18/08/2025
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
איטום נזילה והחלפת מצוף באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד מהיר, מקצועי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 404 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עבד בעל עסק בתחום האינסטלציה. כך הוא מספר: "אחרי שלמדתי את חוקי האינסטלציה עבדתי בהקמת מערכות אינסטלציה כלליות מא' עד ת' לפי תוכניות מהנדסים ופריסות אדריכלים.
ביצעתי המון פרויקטים בים היתר בבניינים רבי קומות, וילות ומוסדות ציבור". הוא מוסיף: "אחרי שרכשתי ידע ומיומנות מקצועית ולמדתי לקרא את המערכות טוב פתחתי עסק משל עצמי".
עבד מסכם: "היום בגילי, אני סופר אינסטלטור שעושה הכל כמו שצריך וכדרישת התקן הישראלי. חשוב לי לא לחפף. אני מסתפק במועט ורוצה להיות חבר של כל לקוח, גם אם סתם לייעץ בכל מיני ענייני אינסטלציה"
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ללקוחות פרטיים, חברות בנייה, לוועדי בית ולרשויות ומוסדות ציבור
:: שיפוץ חדרי אמבטיה
:: תיקון נזקי צנרת מכל הסוגים כולל צנרת בניין, מונה וקו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.