הוא היה בסדר גמור. שלחתי לו תמונות של התקלה, הוא התעקש לפתור בטלפון ואמר שחבל שיגיע. הוא נשאר על הטלפון כמה דקות ארוכות, הדריך מה לעשות והכול נפתר במהירות. יש לו הוגנות, יושרה ומקצועיות. סחתין עליו!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מיכל בכר, פתח תקווה.
אשרור: 20/07/2025
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור לברז קטן וניקוי שני סיפונים שרשוריים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בנוסף - הסכים לנקות לי שני סיפונים שרשוריים ללא עלות (הוספתי לתשלום והוא החזיר לי מחצית).
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
ניר דוד, פתח תקווה.
אשרור: 16/05/2025
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
תיקון שבר חיצוני בקו ביוב ראשי של בניין.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע בזמן והציע מספר חלופות לטיפול בשבר. העבודה בוצעה ביעילות ובצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם קלי, גבעת שמואל.
משוב: 08/05/2025
תיאור השירות:
התקנת ברז כיור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
תחיה פ. פתח תקווה.
משוב: 11/04/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור נזילה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! אמרנו לו שיש לנו נזילה מהברז הוא הכווין אותנו איך אפשר לפתור את הבעיה ומה לקנות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עדיאל כהן, גבעת שמואל.
אשרור: 23/03/2025
משוב: 21/01/2025
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בביוב בחדר אמבטיה והחלפת מכסה ביוב.
חוות דעת:
יש לי נזילה והייתי צריך להזמין מטעם הביטוח בדיקה ראשונית, הוא אחלה לגמרי, אין לי מילה רעה עליו. רק שבר לי חתיכה מהמכסה ביוב באמבטיה כדי לבדוק את הנזילה אבל קנה חדש והחליף לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל מורדחאיב, פתח תקווה.
משוב: 10/02/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הדחה באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ויפליך, פתח תקווה.
משוב: 02/02/2025
תיאור השירות:
שירות עבור צינור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל שטו, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היתה לנו נזילה בשירותים, שלחתי לו סרטון ואמר בדיוק מה לעשות ואיך לתקן. היה ממש נחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
לידור פיין, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2024
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מקטע מצנרת של בניין משותף.
חוות דעת:
היה מצוין! רפאל הגיע בזמן שנקבע וגם ניסה להקדים. במהלך העבודה גילה מטר נוסף שהיה פגום וטיפל בו בתוספת מחיר הכי הוגנת שיש לדעתי.
הבניין שלנו ימשיך עם רפאל הלאה גם אם נידרש לדברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 334 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.