היה 10! אין על האתר שלכם, ניתן לסמוך על בעלי המקצוע שיתנו שירות הוגן עד מעולה, במחירים סבירים בעייני וזה מה שקיבלנו. התקשרתי דרך האתר ללירון שלחתי אותו לאימא שלי פתר את הבעיה במקצועיות, לקח מחיר סביר בעייני, עדכן אותי לאורך כל הטיפול, המזגן מחמם, אימא מרוצה, מה צריך יותר מזה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עליזה בן יהודה, תל אביב.
משוב: 20/08/2023
תיאור השירות:
התקנת ואספקת מזגן של חברת תדיראן בעל 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
לירון הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר סבירה לדעתי, עבד טוב והכל היה בסדר. היה ממש טוב!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גאולה ברזני, ירושלים.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2.5 כוח סוס מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
היה מצוין, פשוט מעולה. מחיר טוב לדעתי, אמין, הגיע בזמן שאמר ועבד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון טולדנו, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן אינוונטר מסוג טורנדו בעל אחד כוח סוס בבית שלי והתקנת מזגן אינוונטר מסוג תדיראן בעל שלושה וחצי כוחות סוס אצל הבן שלי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מלירון, הוא בחור צעיר ואנרגטי, לוקח מחירים נוחים לדעתי, הוא תמיד זמין ומדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן פריד, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2023
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגנים רגילים מחברת פמילי בעלי 2 כוחות סוס.
חוות דעת:
הוא אחלה! עובד בצורה יסודית ומגיע לו עשר מתוך עשר, אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ירון מונק, עגור.
משוב: 07/07/2023
תיאור השירות:
אספקת והתקנת עילי 1 כוח סוס ומילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא נותן שירות אדיב ומקצועי! מספר אחת בכל הארץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן בן יאיש, ראשון לציון.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה בעל שני כוחות סוס.
חוות דעת:
לירון בעל מקצוע מצוין, הוא נותן שירות טוב, תמיד זמין ובן אדם שכיף לפרנס אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת טכנאי
אודות
לירן מתעסק בכל תחומי מיזוג האוויר. הוא מספר: ״אני מאוד אוהב את העבודה שלי. הכי אני אוהב להגיע ללקוחות שהיו אצלהם בעלי מקצוע הן התיקונים והן בהתקנות ולא הצליחו לתת ללקוח את המענה המדוייק שלו וכאן אני נכנס לתמונה. עשרות לקוחות מרוצים. עשרות לקוחות שבדקה ה90 קראו לי והצלחנו ביחד להגיע לתוצאות הרצויות ולתיאום ציפיות של הלקוחות״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.