היה ממש אחלה, מכל הבחינות! עשה ממש בדיקה מעמיקה, בן אדם אכפתי ויסודי. עושה עבודה מעולה, לא היה אכפת לו להישאר הרבה זמן בכדי למצוא את התקלה, באמת בעל מקצוע טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי פריימן, יבנה.
אשרור: 10/09/2023
משוב: 04/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
מומלץ בחום! אבי ביטל את הצורך בכרטיס. אין לי מושג מה ואיך אבל העיקר שהמקרר עובד ואבי נתן גם אחריות על התיקון. מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן גולדברג, רחובות.
אשרור: 01/05/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקן מקרר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אבי נתן שירות מעולה. היה זמין במיידי, איתר את התקלה והציע מספר חלופות לתיקון . הוא אמין, מקצועי, אדיב ומאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רענן ה. גבעת זאב.
אשרור: 17/07/2025
משוב: 18/05/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין! תיקון מקצועי, יסודי, שירות מצוין, ומחיר הוגן ביותר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל פ. מודיעין.
משוב: 14/07/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו וכטל, מודיעין.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בחור ממש מקצועי, המקרר שלי לא קירר, הוא אמר מראש שיכול להיות שהבעיה היא במנוע ואז נצטרך לקנות מקרר חדש. הוא ניסה כל מיני דרכים לתקן, בסוף לא הצליח לפתור את הבעיה, הוא היה הוגן וישר. בנוסף, הוא איחר קצת אבל הודיע על זה מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גיל דהן, שוהם.
אשרור: 11/07/2025
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואמין. אין כאלה דברים בעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן ב. מודיעין.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה ליפשיץ, גבעת שמואל.
משוב: 08/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסי ל. מודיעין.
משוב: 06/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1352 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.