אני מרוצה, הוא היה נראה מקצועי, הגיע עם כלים, נתן סקירה ממש טובה והסביר הכל. לדעתי הוא השקיע יותר מידי זמן, הוא היה אצלי במשך 3 שעות עבור עבודה קטנה של מילוי גז אבל מבחינה מקצועית התרשמתי ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעקב כהן, קדומים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למקרר קפוא של חברת סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי לאבי כשהמקרר שלי היה קפוא וכתוצאה מזה המקפיא שלי היה חם, ואחת הדלתות של המקרר לא עבדה כמו שצריך. הוא עזר לי טלפונית בצורה יוצאת מן הכלל! הוא נתן את כל העצות הנכונות, ואמר לנו להפשיר את כל המקרר ואכן זה פתר את הבעיה כשגם המקרר וגם המקפיא חזרו לעבוד כמו שצריך, ובנוגע לדלת אמר שאנחנו צריכים לפנות לחברה עצמה והם יעזרו לנו. אני ממש מודה לו ומשבח אותו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אברהם י. אלקנה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות פצצה, בחור אמין מאוד, ישר, לא מקמבן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל ברדוגו, אלקנה.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למקרר.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון איך לפתור את הבעיה ואם זה לא יעזור אז כנראה שצריך להחליף את המקרר. באמת ניסיתי לעשות את מה שהוא הציע וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בלהה אלון, מודיעין.
משוב: 18/04/2024
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי צוברי, מודיעין.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין. אחלה. הוא בא לבדוק מקרר אצל ההורים שלי לראות שאין תקלות ובעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם שביט, קרני שומרון.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, צנוע ואמין. הוא ניסה לתקן את המקרר אבל היה חסר חלק שצריך להזמין. החלטנו שאין טעם להשקיע בתיקון אז קנינו מקרר חדש אבל הוא ניסה הכל, היה מקצועי וישר הבין איפה הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי אלבז, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! לא מצא את הבעיה אבל שעתיים ניסה ללא הפסקה ולקח רק עבור ביקור.
בן אדם זהב וגם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב שורץ, אלקנה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקפיא מחברת ליבהר.
חוות דעת:
תותח על. הוא תיקן את המקפיא בצורה מטורפת, אין מילים. אני נותן לו ציון 15 מתוך 10. הוא אפילו חזר פעמיים לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גרינברג, ראש העין.
משוב: 08/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
אבי היה על הכיפאק, הוא היה נחמד וניסה לעזור, אבל לא מצא את הבעיה. והמחיר היה יקר לדעתי כי בסוף הוא לא תיקן כלום.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1298 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.