אבי היה משובח ביותר, הגיע בזמן והיה מקצועי. בנוסף, הוא ישר ואמין. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחיקם ברוך, חיפה.
משוב: 07/12/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, איש נחמד מאוד והייתי מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיניה ליברנט, רמת גן.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
אבי הגיע במהירות רבה.
היה מקצועי מאוד ויעיל בתיקון המקרר.
המחיר היה מאוד ידידותי
תודה רבה אבי
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור קדרי, הרצליה.
אשרור: 25/05/2024
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ב. גבעתיים.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
אבי איש נעים, הוגן ומקצועי. אמר לי את המחיר לפני תחילת העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל א. רמת גן.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר תדיראן.
חוות דעת:
אבי עשה מאמץ והגיע אלי באותו ערב שהתקשרתי אחרי שהרחתי ריח שרוף במקרר.
הוא החליף את המנוע אחרי בדיקה יסודית והמקרר חזר לחיים :)
איש נעים מאוד ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב ברוך, מודיעין.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אבי מדהים. לא היה בידו לתת לי את הפתרון אבל הוא לא נכנע, לא עזב לרגע וניסה מעל ומעבר לפתור את התקלה. גם לאחר שהתעסק והבין שאין פתרון הוא צילם ולקח כל מיני פרטים ואמר שיחשוב על מה ניתן לעשות. כשפניתי אליו דרך מידרג הייתי סקפטי והכרתי אחלה בן אדם שהפגין הרבה ידע. הוא באמת היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רזי דורון, שערי תקווה.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר ובקר במקפיא.
חוות דעת:
הוא בחור מקצועי, לקח מחיר הוגן לדעתי, הגיע חצי שעה מאז שהתקשרתי אליו והוא לא גר לידינו! יש לנו מקפיא עמוס לחיילים שקיצר. הוא תיקן ולא הספיק לסדר את הכל, לכן אמר שיבוא להמשיך את העבודה. ומבלי שנדנדנו לו הוא יצר קשר, תיאם, הגיע והשלים את מה שהיה חסר. אני מרוצה מהטיפול ובוודאי שממליץ עליו. הוא גם עשה לנו מחיר טוב בגלל שאנחנו עושים תרומות לחיילים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יונתן ק., מודיעין.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
תיקן מקרר ישן שהתחיל לא לקרר,
חוות דעת:
10 מתוך 10 תמיד אקרא לאבי כשיהיו בעיות. דאג לעשות אקסטרה וחוץ מהתיקון גם עשה טיפול מונע לעתיד והסביר את כל מה שהוא עושה גם ברמה הטכנית, בנוסף לכך היה אדיב ונעים. בסוף לקח מחיר יותר מהוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון חיים, אלעד.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
שירות עבור מקרר.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1311 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.