החלפת מגן ברקים במקרר תעשייתי ובדיקת מקרר תעשייתי נוסף.
חוות דעת:
אבי היה מעולה! אני מרוצה מהשירות ומהכנות שלו, זה משהו שלא רואים הרבה. הוא הגיע לתקן מקרר אחד ובהמשך בדק מקרר נוסף והמליץ שלא לתקן אותו בסופו של דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אברהם התחייב לתרום לקהילה עד 100 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת חלק במדחס של מקפיא עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
אבי איש נפלא! הוא אדם מיוחד במינו, יש לו רצון אמיתי לעזור והוא עשה עבודה מצוינת!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
100.0 שעות נתרמו
על ידי אברהם
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
אברהם התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מיתר גלמן, ירושלים.
משוב: 24/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר בהתנדבות עבור קשישה מעוטת יכולת.
חוות דעת:
היה מקסים, הסכים להגיע בהתנדבות בשמחה והיה אדיב ושירותי מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי אברהם
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
יעל שופאן, ירושלים.
משוב: 07/10/2021
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר. בדק מקרר לא תקין, ניסה לתת רעיונות לשימוש זמני כי להערכתו התיקון לא היה משתלם כספית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביבית מ. ירושלים.
משוב: 24/08/2021
תיאור השירות:
תיקן של מקרר מחברת General Electric.
חוות דעת:
אבי אבחן והחליף מאוורר. הגיע לביתי למרות השעה המאוחרת בערב והתרשמתי שהוא מקצועי מאוד, אדיב, רגוע ושמח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר ח. ירושלים.
אשרור: 24/07/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
טיפול במקרר של חברת שארפ, כלל החלפת מספר חלקים.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק וניסה לתקן על ידי החלפת מספר רכיבים אלקטרונים. אמר לנו מראש שלא בטוח שהבעיות ייפתרו ואכן הן לא נפתרו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
עדי מוכמל, יהוד.
משוב: 04/11/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפי אוסטרובסקי, פתח תקווה.
משוב: 29/10/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! נתן שירות מעולה והתקלה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני N. פתח תקווה.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
טיפול במקפיא ביתי.
חוות דעת:
הבדיקה הייתה יסודית עם מתן ייעוץ להמשך. היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1373 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.