היחס שלו היה מצוין והוא עמד בזמנים. המחיר היה הוגן לדעתי לפי בדיקה שבצעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניסים ארויו, ראשון לציון.
משוב: 10/11/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מדחס במזגן.
חוות דעת:
אבי הוא אדם אמין ועזר לי מההתחלה ועד הסוף בשביל לתקן את המזגן. לא נתקלתי באדם כזה! הבעיה הייתה שהמזגן לא קירר והוא אמר לי מה לעשות שלב אחרי שלב. אמר להחליף את הקבלים במדחס וגם במפוח. והמזגן עובד ומקרר. אדם זהב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רונן פינקלמן, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2022
תיאור השירות:
תיקון דליפה במזגן מיני מרכזי 4 כ"ס ומילוי גז.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, אבי גילה דליפת גז, החליף חלק ומילא גז. בן אדם חבל על הזמן! עוד בטלפון הסביר לי מה האפשרויות, בדק בסבלנות והיה מאוד חביב ונחמד, הסביר הכל לבעל הדירה. לא חסך מהזמן שלו, המתין לראות שהמזגן עובד, היה על הכיף כיפאק ולקח מחיר הוגן לדעתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ו. ראשון לציון.
משוב: 07/08/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. איכותי ואדיב. לא הלך עד שהשלים את המשימה. שאפו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד ר. ראשון לציון.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 16/06/2013
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה במחיר סביר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
מיכל כהן, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2012
תיאור השירות:
מילוי גז בשני מזגנים.
חוות דעת:
בהתחלה היה בסדר. הוא בא בזמן, היה נחמד, סידר את הבעיה, תיקן ולקח מחיר סביר. הבעיה היתה שאחרי שהוא הלך המזגן התחיל לטפטף מים. אחרי יומיים התקשרתי אליו והוא אמר שהוא לא מגיע ושהוא לא באיזור.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
יניב אלגריפי, צור יצחק.
אשרור: 30/10/2024
משוב: 30/08/2024
תיאור השירות:
תיקון איטום של ניקוז מים ושטיפת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבי היה בסך הכל בסדר, הוא הגיע מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך שרם, מודיעין.
אשרור: 29/09/2024
משוב: 02/07/2024
חוות דעת:
היה פנטסטי! יעוץ לגבי מיקום המנוע מזגן לא מקרר, אבי מאד מקצועי, איש שיחה מדהים. שרות טוב ,מחיר טוב. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קגן יצחק, מכבים-רעות.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
סידור שלט של המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוזי ארמן, שוהם.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
ניקוי היחידה הפנימית ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין, מקצוען אמיתי, נתן הסברים על העבודה, הופיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.